10 Ocak 2014 Cuma

Alice Kara Kutu (Bir Blogger Tepki Etkinliği :D)


     Herkese merhaba!Bugün geç de olsa kara kutumuzdan bahsetmek istiyorum.Lila Kutu'ya bir tepki olarak hazırlamıştı sevgili Alice Makyaj Diyarında blogunun tatlı sahibesi.Benim de eşim o olmuştu nasıl sevinmiştim!

     Ona yollayacağım kutunun başına gelmeyen kalmadı.Mektubum da testerlarla birlikte kelimenin tam anlamıyla "uçtu" kargocu sağ olsun.Hala hatırladıkça zarifçe anarım kendisini.O yüzden çok basit bir kutu gitti bana kalırsa ama bir gün telafi ederim elbet.Ama bana gelen kutu daha da mahçup etti beni!



     O kadar özenilerek hazırlanan bir paket olmuş ki anlatamam.Beni bu kadar iyi analiz etmiş ya daha ne diyeyim,canım benim!Ürünlerin hepsi ya kullanmaya devam ettiğim,ya stokladığım,ya da deneyip merak ettiğim ürünler.O yüzden daha daha daha da mutlu oldum!Kalpler karşılıklıymış ki ikimiz de aynı lip balmlardan yollamışız birbirimize.Yağ emici mendiller,essence dudak kalemleri,lip balmlar ve nude oje/ruj aşkımı blogu detaylı inceleyip keşfetmiş,belli.Burun bantlarım bitmişti ve yeni bir arayış içindeydim mükemmel denk geldi.Double Wear ise ağır bir yapısı olduğu için almaktan kaçındığım fakat Sephora'ya her gidişimde denediğim ve tüm gün hayranlıkla sevdiğim bir fondötendir,elimin altında olmasına bayıldım,çok özel bir güne saklıyorum.Gerçi yeni bir aşkım var bu konuda ama bakalım daha kullanmaya bile başlayamadım,bir süre kullanayım onu da yazarım mutlaka.Bilmeyenler için sürpriz olsun söylemeyelim ismi:) Konumuza dönmek gerekirse,şu çikolatalı ve vanilyalı duş jeline de aşık oldum kurabiye gibi kokuyor pastanede miyim banyoda mıyım anlamıyorum.Kendisine bir kez de burdan teşekkür ediyorum,iyi ki tanışmışız ayrıca,bir gün yüz yüze de gelebilmek dileğiyle.. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)