10 Aralık 2013 Salı

Makyaj Düzenim:)

Merhabalaaaar bugün farklı bir adresteyiz!Misafirliğe geldik:) Belirtmek isterim ki Alice Makyaj Diyarı'nda blogunun konuk yazarı olmak benim için bir onurdur^^Link için--> http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com/2013/12/makyaj-duzeni-serisi-21-derinsah-ve.html Keşke selam da verebilseydim düzgün.Her neyse,işte benim makyaj koleksiyoncuğum.Koleksiyon bile denemez ama olsun. Hepsi benim bebeklerim:))Madem öyle,hadi başlayalım!


İlk olarak farlara bakalım.Tekli farların hepsini göreyim ve kenarda kullanmadığım kalmasın diye yan yana apaçık dizdim. Hatta dikakt ettiyseniz bazılarının üstüne renklerini yazdım ki kapalı olmalarına rağmen içinde ne var bileyim,tek tek açıp aramayayım hangisi hangisi diye.Far dendiğinde akan sular durur. <3
Bu sepette de ten ürünleri duruyor.Brush cleanser elimin hemen altında olmalı diye oraya koydum. Mary Lou aşağıdan göz kırpıyor bize.Belli zamanlarda hafif şekilde uygulamak lazım.Yoksa düğün salonu gibi gezebilirsiniz.Flormar'ın bu pudrasıyla Rimmel Stay Matte işimi fazlasıyla görüyor,bu yüzden pudra arayışına hiç girmedim.Baz olarak da Porefessional bir klasiktir benim için.Ama tekrarını alacağımı sanmıyorum.Çünkü benzer etkiyi Loreal Studio Secrets ile buldum.The Balm far bazı ile alternatif aratmayan ve bittikçe kesinlikle yenilenecek ürünler.Gerçi burda gördüğünüz çoğu ürün kesinlikle bittikçe yenilenecek ürün.Favorim birden çok,ayırdım yok:)
Ve işte rujlar!Fazla yok,tıpkı allıklar gibi.Sanırım göz makyajına çok daha fazla önem veriyorum. Yanındaki Garnier nemlendiricim ise hep elimin altında olsun diye o boşluğa koydum,cuk diye de oturdu vallahi:) Kalıcılık konusunda ise hepsi yalan.Sephora'dan direkt aldığım bitkiyi aktarıyorum.Max Factor Lipfinity kullanıyorum çok kez bitti ve yeniledim.Artık başka bir şeyler bulmak istediğim için girdim ve durumu anlattım.O kadar high end markanın olduğu bir mağaza olmasına rağmen aldığım cevap şuydu: "Ürün satmak istesem çok kolay satarım size ama şu an bu mağazada o kullandığınızdan daha kalıcı bir ruj yok" Yani,düşünün.Bu yüzden rujda tek geçerim: Max Factor Lipfinity! "E o zaman niye bu karede yok?" diyeceksiniz haklı olarak:D Sonra fark ettim ki lipgloss çekmecesinin en altında kalmış.600 ve 610 kullanıyorum ben,en garanti renkler onlar.Favorimi seçemedim:))
Eyelinerın her çeşidi,her rengi candır!Zarıl zarıl eyeliner çeken biri değilim ama renkli eyelinerları genelde tek başına kullanmayı tercih ederim.Şu sağ alttaki Inglot 82.Rengini sevdiğim güzel yarim <3 Burdaki favorim ise Maybelline jel eyeliner,hiç şüphesiz! Gelelim allıklara.Daha şu güneşliye kıyamadım bile geldiğinden beri öylece duruyor,bakışıyoruz. Yves Rocher ise kokusuna aşık olduğum bir bebek.Instain'den bahsedemiyorum bile..
Fazla oje süren biri olmadığım çok mu belli oldu ne?:))Bir kısmını da elden çıkarmayı düşünüyorum hatta.Favorim NYC Top Coat kesinlikle!
Kirpikler göçebe gibi kaldı oralarda.Bu sene için doğum günümde takmak üzere heveslenip almıştım planlarım vardı o gün için ama nasip değilmiş.İçimde kaldı:)
Bu köşeyi nedendir bilinmez,pek seviyorum.En düzenli olan kısım olduğu içindir belki de:))Fotoğrafını çekmeyi unutmuşum ama Sephora kutusunun içinde kare pamuklar var fırça temizleyebilmek için.
Aa maskaralar varmıııış:) Tek cümle söylemek gerekirse; Diorshow Maximizer alın ve maskara arayışınız anında son bulsun,yazısını yazmak için sabırsızlanıyorum!
Doğru düzgün kullanamadığım ama en çok sevdiklerim işte burda:pigmentlerim! Inglot'a olan aşkımı bir kez de burdan haykırmak isterim^^
Bebeklerim benim!Az kullandığım ama almaktan vazgeçemediğim glosslarım.Kokular,renkler,kıvamlar beni mest ediyor.Yalnız glossta direkt kocaman simler değil daha hafif parıltılar olmalı.Yoksa çıkan sonuçlar çok feci oluyor aklınızda bulunsun.
Kışın elimi atmaktan en çok zevk aldığım kısım:lip balmlar!Aşkımız anlaşılıyordur diye tahmin ediyorum:)) Hele evdeyken gelip gidip sürerim.Keza butterlar da öyle.Testerlar ise minik bir hazine bana kalırsa.Denenmeyi bekleyen marka marka,minik minik ürünler işte ne güzel!:)
Hala kendimi doyuramadığım fırçalarım.Gönül isterdi ki hepsini pırıl pırılken çıkarayım karşınıza,affınıza sığınıyorum..:) Sanatsal bir pozla sona gelmeyelim mi yani?(sanatsal olamadı)
Bunlar da bana çok sevdiğim kardeşim,canım,bitanem Şeymamın hediyeleriydi.Kalemin güzelliğine bakar mısınız yalnız^^ Bu deftere blogla ilgili planlamalarımı,unutmamam gerekenleri,sizin yaptığınız eleştirileri yazıyorum:)
Gelelim favori 5 ürünüme.Fix+ tek başına birçok işi görüyor ve mükemmel tamamlıyor,bu yüzden tereddüt bile etmem.Maximizerı aldığımdan beri maskaralara bakmaz oldum.İnanılmaz bie güvence oldu benim için.Allık ise Pinch Me.Hiçbir kategoriye koyamadığım,sarılıp uyumak istediğim bir minnak.Painterlysiz makyaja ise makyaj demem.Bitsin,anında yenileyeceğim.Farın kalıcılığını arttırıyor ve rengini canlandırıyor.Maybelline jel eyeliner ise fiyatının çok ama çok üstünde performans sergiliyor.Sert yapısından olsa gerek,inanılmaz bir kalıcılığı var.Göze batan bir siyah da olmadığı için doğal bir bitişi var.
Uygun fiyatlı 5 ürün ise bu şekilde.Balm Shelter her zaman sizin için kurtarıcı olabilir.İndirimden mutlaka kapılması gereken bir ürün.İster fırçayla ister parmaklarınızla yedirin,her koşulda çok iyi sonuç alacağınız bir ürün.3 rengi var diye endişelenmeyin ve sürdüğünüz andaki renge göre karar vermeyin çünkü bir süre sonra sizin renginizi alıyor ve cildinizle bütünleşiyor.Bir de Gratis'in inanılmaz aldatıcı ışıkları altında karar vermeyin.Maybelline göz altı kapatıcı/aydınlatıcısı ise tam aradığım ürün.Sevgili Görkem Karman'ın tavsiyesi üzerine almıştım ve pişman değilim.Tereddüt etmeden bittikçe yenileyeceğim bir ürün.Golden Rose 236 ise öylesine joker bir ruj ki benim için,acelem olduğu anda karar veremiyorsam bunu sürüp çıkıyorum.Nemlendirmesi çok iyi ve tek seferde rengini veriyor.Essence bronzer ile olan aşkım dibini bu denli görmemden bellidir sanırım.Bitirirsem bir ilk olacak benim için.Çok doğal bir bitişi var,tereddüt etmeden alabilirsiniz.Color Tattoo olayları çok karışık.Her rengin ayrı huyu var niyeyse.Bu rengin performansı da derinliği de çok hoş.Makyaja vaktiniz yoksa sizin işinizi tahmin ettiğinizden çok fazla görür.


Benim söyleyeceklerim bu kadar.Umarım beğenmişsinizdir.Tekrar tekrar sevgili Alice Makyaj Diyarında blogunun tatlı sahibine sevgilerimi ve teşekkürlerimi iletiyorum.Blogunda konuk olabilmek benim için bir zevkti.Bir tavsiyeniz olursa beni çok mutlu edersiniz.Gözlerinizi yorduğunuz için teşekkür eder,özür dilerim^^

Yazıyı ordan da okumak ve sonrasında da bu tatlı blogu incelemek için;

http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com/2013/12/makyaj-duzeni-serisi-21-derinsah-ve.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)