31 Aralık 2013 Salı

Loreal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer


     Herkese merhaba!Bugün de Porefessional sevdamı bir nebze ikinci plana iten bir primerla beraberiz.İndirimlerin birinden almıştım ama tam hatırlamıyorum.Uygun fiyata geldiği için denemek istemiştim,pişman değilim!Biraz inceleyelim:)




     Sık kullanırsanız iki yıl gitmesine imkan yok gibi duruyor.Günlük makyajda sürekli ve bolca primer kullanma taraftarı değilim aslında.Makyajla yorulan cildi kat kat yorduğunu düşünüyorum.Bu da yetmezmiş gibi sivilce yapma ihtimali de çok yüksek(genel olarak birçok primer,hatta neredeyse tamamı bu şekilde,hele de tepki veren bir cildiniz varsa daha da dikkatli olmalısınız).Bu da çok hafif bir ürün değil.

     Kıvamını neye benzeterek anlatmak gerek bilemedim pek.Belki biraz sorbe diyebiliriz.Normal kremlerden çok daha kıvamlı,o kesin.Rengi çok tatlı!Tam beyaz değil böyle kırık bir renk,hoşuma gidiyor net değil de kırık renkler:)

     (Kulaklıklarım için özür dilerim:)) Gözeneklerim adeta yüzümde puantiye deseni oluşturuyor.Kızarıklıklarım için de beyaz bayrağı çektim artık teslim oldum geçiremiyorum,bari kapatayım diyorum.Bu bazı krem gibi yayarak değil de tampon hareketlerle yayarsanız daha başarılı sonuç elde edersiniz.

     Ve işteee!Anında gözeneksiz bir görünüm!Bıraktığı kadifemsi dokuyla,yapısının yumuşaklığıyla,kullanım kolaylığıyla Porefessional her türlü sollar geçer ama fiyat konusunda aralarında uçurum var.Her gün kullanmayacaksanız (ki bana kalırsa kullanmayın) gayet güzel ve hesaplı bir seçim olabilir Loreal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer.Kızarıklıklar üzerinde çok fazla bir etkisini göremedim ama genel olarak beğendim.Makyajın kalıcılığını arttırmak konusunda da gayet başarılı hatta çıkarırken zorlandığım zamanlar oldu cidden.Ben yanaklarımın üstünde,çenemde ve alnımın ortasında kullanıyorum sadece.O bile ciddi anlamda fark ettiriyor.Normal fiyatı 32 TL,indirim zamanlarında çok daha uygun fiyatlarla birçok yerde bulabilirsiniz.Ben 16 TL'ye Rossman'dan almıştım,şimdi hatırlıyorum da yanılmıyorsam Kurban Bayramı indirimiydi.Bugün de yılın son indirim gününde denk gelirseniz kapın derim.

     Hepinize çok sağlıklı ve huzurlu bir yıl diliyorum! Umarım "hayatımın en güzel günüydü" dediğiniz günü her günüyle sollayıp geçen bir yıl olur 2014!:)

(Ve inşallah daha da kalabalıklaşırız!:) Ayrıca çekilişte son güne yaklaşıyoruz:12 Ocak!Hala katılmadıysanız buyrun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)