26 Ekim 2013 Cumartesi

Rimmel London Moisture Renew Lipstick (240-Tower Of Mauve)



     Merhaba!Bugün de bir indirim kahramanı karşınızda.Normalde koyu ruj çok çok nadir alırım.Koyu değil de daha dikkat çekici diyelim.Pek yakışmadığını düşünüyorum.Her neyse,almış bulundum.Böylece Rimmel rujlarıyla da tanışmış oldum.Çok memnun oldum tanıştığıma!:)

    240-Tower of Mauve rengi diye geçiyor fakat ne acayiptir ki Rimmel sitesinde bu rengin Latino olduğu belirtiliyor.Çözemedim.

     Kullanımınıza bağlıdır tabii iki buçuk yılı görüp görmemek ama görülmez diye düşünüyorum.Kalıp renkte bir dudak istiyorsanız 2-3 kat uygulamanız gerekebilir çünkü.

     Ama rengi hoşuma gitti.Ne tam pembe ne tam kırmızı.Hoş bir çürük rengi.Zaten 1-0 çaldı kalbimi mor ambalajıyla!:)

     Rengi yakından inceleyelim.Her zevke hitap edecek türden bir renk.Sizi zor durumda bırakmaz allık renginizi uzak bir renk seçmezseniz ;)

     Elimin üstünde başka ürünlerin swatchları kaldığı ve silip durmaktan kızardığı için iç kısmına denemek durumunda kaldım.Görüntü o yüzden bu şekilde yani,aklınıza başka bir şey gelmesin.Sağdaki tek kat,soldaki iki kat.

     İçinde kesinlikle sim yok.Aşağıda göründüğü kadar bile parlak değil.Mat bir bitişi var.Sevdiğim ve diğer koyu renklere göre daha çok elimin gittiği bir renk.Aa unutmadan,kalıcılığı da fiyatına göre hiç fena değil.Uzun süre dışarda kaldığım zamanlar yanıma alıyorum tazelemek için o kadar.Bir şey yemediğiniz sürece kolay kolay çıkmıyor.Yeseniz bile tamamen kaybolmuyor.Kesinlikle dudakları parçalamıyor,bir nemlendirme hissiyatı var,evet.Yumuşacık oluyor hissediyorsunuz:) A,C ve E vitaminleri de içeriyormuş.Hem de 12 TL'ye! Ee daha ne olsun?:) Puanlamak gerekirse 8/10 hatta.2 puanı da Max Factor Lipfinity'nin kalıcılığının egosundan kırıyorum:)) Dudaktaki duruşu da aşağıdaki gibi.

     Rimmel markasının ürünlerine Watsons mağazalarından çok uygun fiyatlara ulaşabilirsiniz.Keyifli alışverişler;)

4 yorum:

  1. Ne güzel bir renk o<3 güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzum daha güzelleri sana olsun^^

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)