21 Ağustos 2013 Çarşamba

Uni Göz Makyajı Temizleme Diski


     Şimdi de sırada Gratis alışverişimle 5 TL'ye gelen bir ürün var.Öncelikle yağlı göz kapaklarınız varsa isterseniz okumaya devam etmeyin:)) Ben de tamamen denemek amacıyla almıştım,iyi ki asıl fiyatı olan 13 TL'yi verip almamışım.

     Bu şekilde yumuşacık 80 disk var.Kayısı yağlı hepsi.Çok tatlı koktukları kesin.Ama yağlı göz kapaklarını düzenli kullanımda daha da yağlandırıyor.Nadiren kullanırsanız iyi geliyor ama bunu makyaj temizliğinin bitirişinde kullanabilirsiniz ancak bana kalırsa.Çünkü kesinlikle rimel kalıntısı kalıyor.Mesela normal temizledikten sonra makyajınızı,son olarak bu diskle silebilirsiniz göz kapağınızı ve kirpiklerinizi.Kirpiklere iyi geliyor,bunu söyleyebilirim.Ama bir kez daha altını çizmek istiyorum,rimelinizi tamamen temizlemiyor,kalıntı bırakıyor.Waterproof ürünlerdeki performanstan bahsetmiyorum bile:))

     Yani elzem mi?Hayır.Bunu ancak makyaj temizliğinden sonra hoş koku ve his için kullanabilirsiniz.Çok da yanlış anlamayın.Elbette göz makyajı temizliğini yapıyor ama sadece rimel kalıntısı bırakıyor ve çok yağlı göz kapaklarını daha da yağlandırıyor.Yani yine böyle bir fırsatla bulursanız deneyin derim,onun dışında gerçek fiyatını hak ettiğini düşünmüyorum.

     Ama sadece göz bakımı için de kullanabilirsiniz bunları.Ben göz bakımım için Nivea kremimden vazgeçemediğim için yorumunu yapamıyorum ama iyi geleceğini düşünüyorum içindeki kayısı yağı sayesinde.Göz kapaklarınızın üstüne 5 dakika koyup hayal kurarsanız güzel bir bakım neden olmasın:)



      Meraklısına içeriği,kullanım şekli vb.:)

      Sevgiler,mutlu günler;)

1 yorum:

  1. Merhabalar bende yalaşık iki ay kullandım ilk önce farketmedım tabı ama su anda gozlerımde cok problem var goz kapaklarımda bunun yaglı yapısı kırpık dıplerımde yaglanma yapmıs :( dıkktlı kullanılmalı bence

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)