17 Ağustos 2013 Cumartesi

Dr. Beckmann ile Tüm Renkler Bir Arada




Bu Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil’i mutlaka duymuşsunuzdur. Ben de uzun zamandır merak içindeydim, denemek istiyordum aslında ve gittiğim her markette de görüyordum. Neyse bir alıp deneyeyim dedim acaba söylenenler doğru mu diye. Zaten bir ürün %100 Alman üretimi ise ben ona direk güvenirim. Tabi yine de kıyamadığım ve gardrobumun büyük bir kısmını oluşturan beyaz bluzlerimi, gayet canlı renkli bluzlerle birlikte yıkama fikri beni ürkütmedi değil. Çünkü hep elimde yıkamak zorunda kalırdım beyazlarımı, çünkü öbür türlü beyazlar birikecek de birlikte bir parti onları yıkayacağım da… Uzun iş :)
 
Aldım Dr. Beckmann Mendili ve herşeyi karıştırdım. Koyu çağla yeşili var, fıstık yeşili var, mavi var, kırmızı bile var hatta…

Bir adet Dr. Beckmann koruyucu mendilimi attım. Daha da koyu renkler olsaydı 2 adet atacaktım ama benim makinamda koyu yeşil, kırmızı ,mavi, beyaz, krem ve renkli çizgili renkli giysiler olmasına rağmen 1 tane mendil yeterli geldi. Sonuç mu?



O kıyamadığım bluzlerime hiçççç bi’şey olmadı… Beyazlar aynen bembeyaz kaldı.


     
İlk mendil makinamdan çıkan, ikincisi ise yeni bir mendil. Farkı görebiliyor musunuz? Makinamdan çıkan mendil kapkara kaldı. Peki bu nasıl oluyor derseniz, Dr. Beckmann mendil renkli giysilerden ayrılan renk partiküllerini toplayıp diğer çamaşırlara geçmesini engelleyerek çalışıyormuş. Cidden süper bir teknoloji.

Bir mendille enerjiden, zamandan inanılmaz derecede tasarruf ettim. Hem de oldukça uygun bir fiyatı var, hiç fazla ödemedim. Zaten hep hesaplı alışveriş yaparım bilirsiniz. Bunu da sizinle paylaşmasam olmazdı :)

Çalışan bayanlar, anneler herkes için süper bir kolaylık bence. Beyazları, renklileri bir arada yıkayıp tekrar tekrar makinanızı çalıştırmak zorunda kalmayınca hem zamandan, hem enerjiden ve doğal olarak da paradan tasarruf edebiliyoruz. Hem sevdiğiniz bluzu giymek için de diğer çamaşır yıkama partinizi beklemenize gerek yok :) Hepsi aynı anda çamaşır makinanızdan çıkıveriyor.

Nerden alabilirim derseniz her yerde var, satışı çok yaygın. Tüm Migros, Carrefour, Real, Metro, Gratis, Kiler, Özdilek, Çetinkaya, Şaypa, Pehlivanoğlu, Kipa ve lokal zincir marketlerde de var. Ürün 12’li ve 24’lü paketler halinde satılıyor.

Eğer online alayım derseniz www.cosmofresh.com adresinden de alabilirsiniz.

Deneyin kızlar kesinlikle çok şaşıracaksınız ve vazgeçemeyeceksiniz :)

Sevgiler…

Bu içerik melislicious.blogspot.com tarafından hazırlanmıştır.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

1 yorum:

  1. bloggerlardakı reklamlara dayanamıayıp hafta sonu aldım muhtesem bir şey

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)