3 Haziran 2013 Pazartesi

Kör Sultan



Yanına katıp götürüyor her şeyi bu kızgın kasırga.
Ölmeden bölünüyor ihtiyarın mirası kırka.
Küçük anları büyüterek anlatan sahte bir fırka.
Fırtınada filikaya atlayıp kaçan bir tayfa.
Son gördüğümden beri insanlar hayli değişmiş.
Edepten utanacak kadar işkembe genişlemiş.
Medeniyetmiş.
Mahremi açıkta yaşayanlar;gelişmiş bir sıfat tamlıyorum size,sizin kadar pekişmiş.
Kürkle gezer İran olduk sanan yaşlı kadınlar.
Paris sanar Türkiye'yi burda aç yatarken çocuklar.
Sizin varlığınız kadar bizim varlığımız da var,
Doğan yılanlar kadar doğan Mehmetler de var!
Senin evlat kaçarken bizim kardeşe mayınlar.
Her iki eliniz de balda,bizim elde nasırlar.
Bizimki patlıcan sanki onların canı can da.
Bilseler ki ölüyor can,ölünce canan da.

Ahtım var,gün gelecek göz görecek gününü tahtından inecek kör sultan.
Kastım var,demiri kesen emiri küçük gören her cana kastım var
Oldum kindar,dönmek yok davamda ölmek var,
Ahtım var!

Vatanı tehdit eder mi hiç Allah'ın emri bir örtü?
Eli bırak da kızına bak be,açıkta geziyor göZü.
Karı kılıklı oğlunun askerden koparken ödü,
Vatana canlı verir erkeklerimizi alırız ölü.
Kaldırım çiçeği,arkanı da kollayan biziz.
Asker kaçağı 10.Yıl Marşı okuyor yüreksiz.
Ölen bizden,o yüzden kalan sağlar biziz.
Vatan için ölen bizsek onu bölen sizsiniz.
Çoğu hoca sizden zengin,çıkarcı ve sahte.
Yalın bir paravan bu,göz oynaşta el işte.
İnançsızlıktan da beter inanmak hiçbir şeye.
İnanırdık aşkına,benzese Şems'inkine!
Düşün nasıl sürdü hüküm altı yüzyıl sülalen?
Batmıştı çoktan eline kalsa bu alem!
Tuzla buzdu kalen,
Kalkmıştı cenazen,
Bir korkağa daha çok benziyorsun bir Türk'ten!

Sürçülisan ettiysek affolmasın!

searching for peace..

Tarzınız olmasa da dinlemek isterseniz; Kolera-Kör Sultan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)