1 Mayıs 2013 Çarşamba

Maybelline Expression Kajal (33-Black)


     Bu kalemin çekimlerini uzun zaman önce yapmışım hazırlamışım ama baktım ki kenarda duruyor,dedim durmasın yazayım bari.Göz kalemi pek sevmem,kullanmam da.Çok sınırlıdır gerçekten.Genelde far ve eyelinerlarla yaşayan biriyim ama bu kalemin performansını beğendim.

     Tahta kalemlerden kaçışım yok sanırım hiçbir şekilde.Ucunu nasıl güzel de açamamışım.

     Kopkoyu bir siyah gerçekten.Siyah kalemde en önemlisi budur.Renkliler yine bir şekilde idare edilir ama siyahlar bana göre kusur kabul etmez.Buğu istiyorsanız koyuluk önemli değil tabii ki.Kalıcılık ise güzel,tüm gün dayanmasa da götürür bir süre.Eyeliner sürmekten zorlananlar da bir süre bununla alıştırma yapabilirler çünkü göz kapağının üstüne sürüldükten sonra jel eyeliner bitirişi sağlıyor.Ama yazın ne olur bilemiyorum tabiii.Alalı iki-üç ay oldu çünkü.Ya bir ya iki kere kullandım.Gratis'ten 4 TL civarına almıştım yanlış hatırlamıyorsam.Denenebilir.Hiç akmıyor diyemem ama rezil de diyemem,averaj.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)