18 Mayıs 2013 Cumartesi

Markafoni.com Alışverişi

     
     komkomnoktakommarkafoninoktakom:)

     Beni hep bu Inglot indirimleriyle Markafoni personelinin tatlılığı ve verdikleri hediye çekleri bitirdi.Halbuki benim hiç niyetim yoktu,artık fırça odaklı alışveriş yaptığımı söylemiştim.Şimdilik fiyatlarıyla geçiyorum,merak ettiğiniz varsa önümüzdeki günlerde tanıtabilirim(kirpik hariç:))

     Takma Kirpik: 10 TL
     Pigment: 10 TL
     Farların Tanesi: 7 TL

     Fiyatlar hatırladığım kadarıyla bu şekildeydi.Markafoni'yi takipte kalın derim.Inglot ürünleri bedavaya satılıyor neredeyse:)Ayrıca söylemeden edemem.Özellikle Bertuğ ve Mete Bey'e teşekkürü bir borç bilirim,çok kibar şekilde yardım ettiler sağ olsunlar.

     Seviyorum seni Markafoni!

2 yorum:

  1. Fiyatlar çok uygunmuş güle güle kullan:)
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)