2 Nisan 2013 Salı

Verdiğim Sözü Yine Tutamadım:Shopbıvıbıvıbfıbıvıshopping!


      Yeniden herkese merhaba.En azından yaza kadar sadece göz kalemi ya da oje alacağıma dair söz vermiştim kendime ama gördüğünüz gibi bir hayli yalan oldu o durum.Ürünleri ilerleyen zamanlarda tek tek tanıtacağım ama öncelik vermemi istediğiniz varsa yorum olarak belirtebilirsiniz.

     Soldan sağa;
     # Maybelline Gel Eyeliner: 17 TL (Normal fiyatı 24 TL ama Rossman ve Gratis mağazalarında şu an indirim var,düzenli kullananlara duyurulur)

     # Robyem Göz Farı: 4.5 TL (Pigment gibi düşünebilirsiniz,inanılmaz renk veriyor.Diğer renklerini almak için can atıyorum!)

     # Essence Oje: 2.5 TL (Yeni gelen koyu gri)

     # QVS Cımbız: 5 TL

     # Maybelline The Rocket Volum'Express: 11 ya da 12 TL

     # Rimmel Apocalips: Tanesi 12 TL(Daha fazla meraklanıp duramazdım:( )

     # Watsons Maske: Tanesi 1 TL(Sesimi duyurabildim sanırım.3 TL idi 1 TL olmuş,çok sevindim!)

     # Grace Cole Duş Jeli&Vücut Losyonu: 8.5 TL (Sizi yerim ben yerim!)

6 yorum:

  1. hahahah ben bi aydır almıorum bakalm ne zaman patlıcak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patlama olmadan minik minik mi alsan acaba?:)) Su Robyem farlari Gratis'ten denemelisin bence.Elime surdum cikarana kadar canim cikti.Pigment gibi,elimdeki gibiyse de epey kalici demektir:)

      Sil
  2. Güle güle kullan canımm, Maybelline The Rocket Volum'Express maskarayı merak ettim onu önce postlarmısın rica etsem ? (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederiim:) Yarina baska postlar hazirliyordum ama istek basimin tacidir,yarinki ilk post:Maybelline The Rocket Volum'Express Mascara!:)

      Sil
    2. hehehe (: çok teşekkür ederim bekliyorum bakalım yarını!
      Kolay gelsin canım :)

      Sil
    3. Ne demek ben tesekkur ederim her zaman beklerim:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)