4 Nisan 2013 Perşembe

The Balm Balm Shelter SPF 18 (Light Clair)


     Birçok sıradan fondötene/bb kreme vb. göre devasa sayılabilecek bir tanesiyle karşınızdayım.Buna ne bb krem diyebiliriz ne de fondöten.Fondöten ağırlığında ve kapatıcılığında değil ama bb krem kadar hafif de değil.


     Zaten aklımdaydı da indirimi bekliyordum.8 Mart  malum,mağaza ana-baba günüydü.Yardımcı olan arkadaştan açık ton istedim ortası koyu gelebilir diye ama şu an keşke koyu alıp başka fondötenle açıklaştırsaydım diyorum.Çünkü bu azıcık açık geldi ama çok önemli değil bu şekilde de kullanılabilir,belirgin bir fark olmuyor çünkü,cildinizle bütünleşiyor.


     Pıtlattığınız an dağılmaya başlıyor,pek kıvamlı değil yani,cıvık.


     İyice belli olsun diye kat kat uyguladım ama zamanla aşağıdaki gibi bir hal aldı,cildimle bütünleşti.Minik soru cevaplarla biraz daha tanıyalım.

Kadife bir bitirişi var mı? Evet ama daha iyi olabilirdi.
Kapatıcılığı nasıl? Ne iyi ne kötü.
Kalıcılığı nasıl? Gün içinde kayıp yaşamadım.
Cilde nüfuzu nasıl? Hava aldırdığını hissedebiliyorum
Nasıl sürülünce daha iyi sonuç veriyor? Kesinlikle fırça.
Ne kadar gidiyor? Vallahi böyle devam ederse raf ömrü olan 2 yıldan çok daha fazla gider gibime geliyor,bereketli yani.


      Bahsettiğim son görüntü bu şekilde.Bu yazı da Şeymam istediği için öne alınmıştı,çok öpüyorum onu da kocaman kocaman.

      Bu arada fiyattan hiç bahsetmedim değil mi?Özür dilerim.Yanlış hatırlamıyorsam asıl fiyatı 32 TL,Gratislerde bulabilirsiniz ama arada 22 TL'ye düştüğü oluyor.Kadınlar Günü indiriminden 16 TL'ye almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)