9 Nisan 2013 Salı

Essence Stay All Day Long Lasting Eyeshadow (09-For Fairies)


     Gitmediğim Gratis,bakmadığım Essence standı kalmamıştı.Ama bir gün Nurseli'm sağ olsun bulduğunu müjdeledi,öyle mutlu etti ki beni.Bir de taa İstanbullardan Galiba ve Kaç Kaçabilirsen eşim Doğukan'la yollamış,hangi birine sevineceğimi bilemedim :)

     
     Genelde indirimde olan ürünler harap şekilde bırakılıyordu ama dokunulmamışını bulmuş bir de severim senii:) Şu rüya pembesine aşık olmuştum işte! Biraz da baz niyetine kullanılabiliyor en güzel yanı da bu belki de.Çünkü öyle güzel bir rengi var ki tek başına da sade ve güzel,öbür türlü de baz olarak kullanılır.



     Bir yıla kalır mı bilmiyorum bu gidişle:)




     İki farklı ışıkta görmeniz daha sağlıklı olur diye düşündüm.Kendini çok belli eden bir renk değil ama soluk da değil.Çok tatlı bir toz pembe.Bulabilirseniz mutlaka edinin derim.I Love Eyeshadows vol3.te yer vermeyi düşünüyorum.Kalıcılığı gayet güzel.Hiçbir renginin bir kere dahi bozulduğuna denk gelmedim.Parmağınızla göz kapağınıza kolayca dağıtabilirsiniz,bu yüzden kullanımı da kolay.Fırça ile aranız iyi değilse krem far tercih etmelisiniz.Başlangıç için bunlar ideal.Kıvamları da Color Tattoo kadar katı değil,hamur gibi aslında.

     Birazdan da Rossman,Gratis ve Inglot alışverişim özet olarak sizlerle!
    

2 yorum:

  1. Mutluluğunla mutlu oldum Derin'im :) Rabb'im güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşaAllah :) ben de severim seni çokca :) O dokunulmamış ürün tamamen senin şansın diyebilirim o gün sadece 3 tane kalmıştı bu üründen ve rastgele seçip Doğukan'a vermiştim :) bende olanlarda parmak izleri var :)
    Çok güzel açıklamışsın gerçekten harika bir ürün şiddetle tavsiye ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin kuzum benim tekrar çok sağ ol:) Sen uğurlu ellerinle seçmişsin ondandır.Senden de destek aldı tamamdır ihih:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)