4 Mart 2013 Pazartesi

Miss Carolyn 24 Hours Lasting Finish Intensive Wear Lipstick(M107)



      Bu rengi asla almazdım ama canımdan çok sevdiğim kardeşim ÇiçeğimCemrem almış.Çok sık kullanmasam bile elbette baş tacım!

     Ambalaj vb.aslında çok kaliteli ve hoş duruyor.Epey de ağır,miktar da güzel.

     Renk bu şekilde.Bu kadar cart bir pembe bana göre değil.Üstüne koyu bir lipgloss sürülürse sanırım daha pastel bir renk olabilir.Yalnız kalıcılığı birçok markaya taş çıkartan cinsten.Saatlerce bozulmadan kaldı bu kadarını beklemiyordum.

     Elimle dağıtmaya çalıştığımda da bu kadar dağıldı ancak.Bu bir ölçüt olabilir diye düşünüyorum.

     Markayla,nerden ne kadara alındığıyla ilgili en ufak bir fikrim yok.Sanırım Denizli'den alındı,tek bildiğim bu:) Cemreme de tekrar tekrar çok teşekkür ederim sizlerin huzurunda!

2 yorum:

  1. Hayııır Antep'ten almıştım kii onu da bilemedin :) Ne demek bitanem benim,son dakika aklıma geldi de aldım yoksa sen çok çok iyilerine layıksın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemedim ben onu:( Aklını severim senin,düşünmen yeter!

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)