13 Mart 2013 Çarşamba

Max Factor Lipfinity Colour&Gloss (600&610)


     Merhaba herkese iyi akşamlar.İşte bir kalıcılık harikası!"Dudaklarımda hep ilk anki gibi kalsın,yapış yapış olmasın ama kurumasın da"diyorsanız buyrun aradığınız ürün.Mac,Kryolan gibi markalarda dahi bulamadığım bir kalıcılık.Hem de bir Mac ruju fiyatından daha da ucuza."Bu üçüncü rengi ne zaman aldım ben ya?"diye sorgularken bir de baktım ki 600'e takmış olarak devam etmişim:) Ve öncelikle söylemek isterim ki çoğu fotoğrafta yaşadığım odaklama sorunu yüzünden herkesten özür dilerim.

     600 ile başlayalım mı:)Çok hoş iki kahvedir kendisi.Hatta şeftali de diyebiliriz.



     İlk kısım likit ruj,ikinci kısım da hafif bir gloss.İşin büyüsü glossta saklı değil.Gün içinde glossu biraz kaybetseniz bile likit rujunuzu asla ama asla kaybetmiyorsunuz.Ki bana kalırsa parıl parıl olmamalı dudaklar.Parlaklık olacaksa şeffaf olmalı ya da mat ve canlı gösteren olmalı.Öyle pigment gibi ışıl ışıl olmamalı yani.Bunun glossu da çok hoş,çok ışıl ışıl değil.Tam renkli de değil,şeffaf ve parıltıları da hafif.

     İki tarafın fırçası standart,bildiğiniz gibi.

      İşte likit ruj ve gloss bu şekilde.Ayrı ayrı.Gloss bu karede çok abartılı çıkmış,kesinlikle böyle değil.Direkt güneş ışığı altında o şekilde oluyor tabii.

     
     Bu da aynı ışık altında ikisinin üst üste gelmiş hali.İşte şimdi tam bir şeftaliyle karşı karşıyayız.Gerçek görüntü için alttaki görünümü baz almalısınız.Pasparlak olmuyorsunuz yani.Canlı görünen bir matlık sahibi oluyorsunuz.Ve işin en güzel kısmı,gün boyunca kaybetmiyorsunuz!



     Makyaj temizleme mendiliyle üstünden kaç kere geçtiğimi hatırlamıyorum,ancak bu kadarını geçirebildim.Üstelik elimde en fazla bir dakika kalmıştır.Hemen sabitleniyor,dudağınızdan bambaşka bir renk gibi görünmüyor ve böylece doğal bir bitiriş sağlıyor.


      Şimdi de gelelim ölüp bittiğim ama bu yılbaşı indiriminde yana yakıla aramama rağmen bulamadığım bu renge.O kadar güzel iki pembe ki,anlatamam.

     Şekil şemal yine aynı.Gördüğünüz gibi dibine kadar kullanılmış,hala da ısrarla kullanılıyor eski rengini veremese de:) Sanırım bir süre sonra likit tüplerinin üst kısımlarını kırıp kullanacağım,öyle bir hayranlık,düşkünlük.

     Nasıl da kahve çıkmışlar yahu.

     Soldakini baz alın kesinlikle.Tam o renk elde ediliyor.Daha da vişne çürüğü hatta.

     Hiçbir fotoğrafta o pembelik çıkmamış yahu.Sanırım az kaldı diye zamanında kahvelerle karıştırmışım o yüzden.Israrla tavsiye ediyorum gidip denemenizi.Hatta rica ediyorum yani lütfen gittiğinizde bakın!:)

     Yok tamam vazgeçtim kahve çıkıyor pes ediyorum:)

     İkisi için de genel olarak söyleyebileceğim şey şu;uzun ömürlü,çok boyutlu mat parlaklık!Çelişen iki terim ancak bu kadar harika bütünleştirilebilirdi.3D efekti için beraber çalışan likit ruj ve glosstan ibaret bir mucize.10 saati geçen bir kalıcılığa sahip.Derinliğini kaybetme ve solma konusunda endişelenmenize gerek yok kesinlikle.Piyasa fiyatı 45 TL ama ben bunları almak için iki yıldır yılbaşlarını bekliyorum.Zaten iki tane alınca tüm sene gidiyor,zorlasam bir buçuk yılı görürler.Tüm ürünlerde %50 indirim olursa şahane oluyor tabii ama 2.si %50 indirimlerinden aldığım tek ürün diyebilirim.Kadınlar Günü'nde almadım evet çünkü 600 duruyor hala.Velhasıl kelam,tartışmasız tercih etmeniz gereken bir ürün diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)