27 Mart 2013 Çarşamba

Essence Lipliner (11-In The Nude)


          Emily'nin kalemlerini çok seviyorum ama Essence dudak kalemi konusunda da yine beni yanıltmadı.Yumuşacık!Tek eksisi;


     tahta oluşu.Çok canlı dudak ürünlerini tercih etmiyorum,sanırım göz makyajına önem verip dudağı soluk bırakmamla ilgili bu durum.


     O kadar kolay sürülüyor ki.Hani "yağ gibi kayıyor" derler ya,o misal.rengini birebir veriyor.Kalıcılığı ise bir rujdan çok daha fazla.Ruj sürmeden tüm dudağı boyayıp renksiz bir balm ile sabitlerseniz diğerlerine nazaran kalıcı ve boyutlu bir rujunuz olabilir.Gratis ve Rossman mağazalarından 4 TL'ye edinebilirsiniz.Unutmadan,ömrü fazla olmazmış gibi duruyor.Gerçi kullanımınızla alakalı ama pek bereketli değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)