2 Şubat 2013 Cumartesi

ShoppingFest & Discount



     Yine kendimi kaybettiğim bir gün anlaşılacağı üzere.Uzun bir süre bu kadar coşmamayı planlıyorum.Hani alırsam oje,kalem vb. ufak şeyler için.Yani umudum bu yönde.


Bugün pembeden gözüktüler incik boncukta,ee indirim de bu denli olunca :) Kısaca bahsetmek gerekirse;

Taç: Tresera-3 TL (normal fiyat 14 TL)
Kelebekli Tokalar: Accessorize-4.50 TL (normal fiyat 7 TL)
Cüzdan: Accessorize-4.50 TL (normal fiyat 15 TL)
Pembe Kelebekli Yapay Örgü Saçlar: Claire's-10 TL



     Soldan sağa;
     Benri El Kremi: Gratis-2 TL
     Shower Gel: Watsons-2 TL
     Mac Fix Plus: 53 TL
     Body Splash: Claire's-13 TL
     Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Watsons-2 TL


Kalemtıraş: Watsons-2.50 TL
Gel Eyeliner: Gratis-3.50 TL
Eye&Lip Pencil: Tanesi 2 TL

Son olarak kabaca ojelere bakalım bir de:) (soldan sağa)

Rimmel: Watsons-2.25 TL
Cosmo Shop: Watsons-2 TL
Sephora: Her biri 1.50 TL
(oje indirimleri devam ediyormuş:))
Essence: Gratis-3.50 TL

Kullandıkça detaylı bir şekilde anlatacağım.Biliyorum çok birikti affınıza sığınıyorum:(

İndirimler
Accessorize: %70'e varan
Claire's: %70
Sephora: Sadece ojeler 1.50 TL ve minik banyo yağları 0.50 TL
Tresera: %50 ve fazlası
Gratis: Essence ürünlerinin birçoğu (fondöten,baz,eyeliner,far,çift taraflı oje,bronzlaştırıcı,allık) İstanbul'da birçok şubede ve Ankara'da Ankamall mağazasında Mart 2013'e kadar sadece 3.50 TL! Bunun dışında da tüm ürünlerinin gayet uygun olduğunu zaten biliyorsunuz:)
Watsons: Gratis'e göre bir damla daha pahalı olsa da fırçalarda üstüne tanımam;)
M.A.C. : Ne yazık ki hiçbir zaman:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)