5 Şubat 2013 Salı

Pastel Nail Polishes(42-33-132-22)



     Pastel'in renkli rimellerinden sonra favorim olan diğer ürünleri de ojeleri! Tonları çok çok hoş.Kıvamları da yoğun ve fırçalarını kalınlaştırırsa tadından yenmez:)

     Favorim kesinlikle bu renk!Hep hayallerimde olan bordoyu nihayet bulmanın sevincini yaşıyorum:) Bitince yenileyeceğim bir başka renk de bu.

     Bu aslında annemin bana hediyesiydi.Birkaç yıl önce almıştı.Kırmızı oje sevmiyorum.Olacaksa bordo olmalı bence.En kötü ihtimalle koyu kırmızı ama bu kırmızı değil.Zevk meselesi,bilmiyorum.Böyle kırmızı sevmiyorum.

     Kahve olacaksa ya böyle olacak ya da çok koyu olacak,ortası değil.Bununla birlikte bordoyu kullanmayı çok seviyorum,birbirlerine yakışıyorlar.

Mor zaafımın pembeye kaçan rengidir bu:) Gördüğüm anda yapışıp aldığım renklerden biridir.Sanırım yarıladım bunu da,severek kullanıyorum.

Farklı zamanlarda farklı yerlerden aldım ama 2 TL civarında seyrediyor fiyatları,her yerde bulunan cinsten.Şimdi neden bu kadar az Pastel ojem olduğunu sorguladım bu kadar sevmeme rağmen:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)