8 Şubat 2013 Cuma

Pastel Dramatic Look Mascara 5X Volume (Mavi)


     Pastel;renkli rimel işinde bir harikasın!Mavisini de normal olanlardan alayım demiştim,iyi ki de almışım.Bu.waterproof olanlardan bir tık önde.Neden?Çünkü daha detay çalışıyor,tek tek ayırıyor ve topaklanma yapmıyor.Kalıcılığı da waterprooflardan çok aşağı kalır değil aslında.Beğendim.Bitince tekrarını alacağım garanti.
    
     Görüntü bu şekilde.Siyah olanı vaad ettiği dramatik bakışları sağlıyor diye düşünüyorum.Mavisinde bile bir eğilim var çünkü.Dikkat edilmesi gereken bir detay: Bu ve diğer renkli rimeller tek başına size abartılı geliyorsa doğal görünüm veren rimellerin üzerine uygulayabilirsiniz.Gösterişli olanların üzerine uygularsanız toplamda 4-5 grup kirpiğiniz olur,görüntünün berbatlığını daha fazla anlatmıyorum bile:)

Tüpün baskısı kaybolduğu için buraya tıklayarak sitesinden inceleyebilirsiniz.

     Yine normal bir kozmetik dükkanından almıştım yaklaşık bir sene önce.Şu anki piyasa fiyatı 14.50 TL imiş.İlgililerin dikkatine:)

4 yorum:

  1. aa buda cok hoşuma gitti
    sürülmesi de güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet waterprooflardan biraz daha ayiriyor:)

      Sil
  2. merhaba, kirpiklerin muhteşemmiş! senin maskaraya ihtiyacın yokmuş ki, renklisi de süper gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldiniz!

      Estagfirullah guzel gorusunuz cok tesekkur ederim:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)