26 Şubat 2013 Salı

Mixmixmix



     Bu sürede fazla alışveriş yapmadım.Paramın harcanması gereken çok daha önemli yerler vardı.Ama bu sürede aldıklarımı şimdilik kısaca sizinle paylaşmak istiyorum.

     Sheida Kohl Powder Black: Birçok yerde kolaylıkla bulunabilen bir sürme.Sanırım bu 3. kutum.Ama bu daha kıymetli,çünkü Semam'dan hediye olarak geldi.Benim için bir mucize bu.Korktuğum "sürme"nin işini kolaylaştıran bir ürün.Bildiğim kadarıyla 13 TL.Daha sonra bunun için bir post yazacağım.

     Miss Carolyn 24 Hours Lasting Finish Intensive Wear Lipstick: Denizli'den kardeşim gibi sevdiğim ÇiçeğimCemrem'den hediye geldi.Fiyatı ya da alındığı yer hakkında en ufak bir bilgim yok.Bir kez daha çok çok teşekkür ederim meleğime!

     Rimmel I Love Fruities Lasting Finish Nail Colour: Çok tatlı bir rengi var.Watsons ile aramız bozulmadan önce 2 TL civarına almıştım.Hala sorunumla ilgili ulaşmayan yetkililere ayrıca sevgiler selamlar.
     Essence Stay All Day Long Lasting Eyeshadow: Bunun morunu ÇiçeğimCemrem'de konserde denemiştim.Sabah sürdüm ve konserin o hareketliliğine rağmen (bazsız) çıkışta bile aynen duruyordu.Bir kez daha takdir ettiğim için mavisinin de denenmesi gerektiğini düşünüp Gratis'ten 3.5 TL'ye almıştım.

     Glitter Fairies Lip Gloss: Hep bakışırdık bu set ile.3 tanesine sırf ambalajının harikalığı için 15 TL vermek istemedim.İki arkadaşımı daha bulup aldık.Böylece herkes memnun olmuş oldu.Bu şirin şeylerin 3 tanesini üstteki şeker kutusunda Gratis'te 15 TL'ye bulabilirsiniz.Benim payıma düşeni de başka bir postta anlatacağım.

     Emily Waterproof Eye Pencil: Waterproofluğunu pek göremesem bile çok memnun kaldığım bir ürün.O yüzden sürekli alıyorum birer ikişer tane.Tanesini 1.80 TL'ye Gratislerde bulabilirsiniz.

     Maybelline XXL Pro Intense Black Mascara: Sanırım bunu almayan kalmadı:) İnanılmaz memnun kaldığım bir ürün!Depolamak lazım.Bu çok az çünkü.Gratis mağazalarından 25 TL ve üzeri yapacağınız alışverişlerinizde 5 TL'ye edinebilirsiniz.

     Essence Nail Colour 3 Nail Polish: Essence indirimiyle Gratis'ten 3.5 TL'ye almıştım.Ba-yıl-dım!

     Sniff Mendiller: Tanesini 2 TL'ye Gratis'ten almıştım.Hediye olarak yolladım ama o desenlere bittim.İnsan kullanmaya kıyamaz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)