6 Şubat 2013 Çarşamba

Golden Rose Paris Nail Lacquers(62-112-61-132-01-142-100-25-221-92)



     Çok memnun kalmamış olmama rağmen neden bu kadar çok Golden Rose ojem var anlamış değilim gerçekten.Renklerine tav olmuşum sanırım ama devamını getirmeyi düşünmüyorum artık,hele de Essence ve Pastel varken:)


      Kısa sürede macun kıvamına gelmiş.Catherine Arley 10 yıldan fazla dayanmış olmasına rağmen bu hemen bırakmış kendini.Essence 111'in biraz daha açığı diyebiliriz.Numarasının yarısı yırtılmış.


     Bu da babaannemin favori rengi:)Sürer miyim?Belki.

     Nasıl beğenerek aldıysam bilincinde olmayarak farklı zamanlarda aynı renkten üç tane almışım.Birini arkadaşıma verdim,birini de hediyeleşeceğim arkadaşıma sakladım şimdiden.Ama buna rağmen iki kere sürdüm sadece.

     Çok hafif bir renk.Cilanın azıcık alacalı bulacalısı diyebiliriz.Her şeye de yakışıyor.

     İşte favorilerimden biri!Çok hoş bir bordo.Tam boy görüntülerseniz daha net anlayabilirsiniz.


61'in mat hali diyebiliriz buna da.


     Bu da pek tatlı ama bir kere sürdüm sanırım.

     Yine bir süsleme için alıp sürmediğim bir renk.Ama tam bebek mavisi,pek hoş.

     Bu da pamuk şeker pembesi ne güzelsin sen öyle:)

     Yazın tatilde iyice yandıktan sonra anca kullanılabilecek bir renk.Bilmiyorum,bana fazla abartılı.

     Hepsi çift kat sürülmüş hali.Yoğunluklarını,sürülüşlerini ve kuruma sürelerini beğenmedim.Dediğim gibi sadece renklerine tav oldum.Fiyatları da 1.25 ile 1.75 TL arasında değişiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)