1 Şubat 2013 Cuma

Golden Rose Eyeliner Pen 313 & Anonim Kalem:)



     Anonim kalem evet:) Markası hakkında en ufak bir fikrimiz yok.Annem bir bavul ararken çantaların içinden bir şeyler buldu bu da benim payıma düşenlerden biri oldu.Bu tarz kalemler piyasada var da bu rengini görmemiştim (vardır elbet) gerçekten çok hoşuma gitti.


     Anonimin açık hali bu şekilde.Has kısmı asansörlü.Epey de varmış içinde.Arkasındaki dağıtıcı sünger kendinden geçmiş durumda.Çok çok sertleşmiş ve sonuç elde etmek için epey bastırmanız gerekiyor.



Bu şekilde oluyor işte.Ama kalıcılığı standartların üstünde.


     Golden Rose biraz arka planda kalmış gibi oldu ama hayır.Rengi de çok hoş.Onun da kalıcılığı gayet iyi.Kalemi yüzük parmağınızın ucununa iyice dağıtıp gözünüzde far olarak rahatlıkla kullanabiliyorsunuz,yoğun da oluyor ben çok beğendim.3 TL gibi bir fiyata almıştım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)