6 Şubat 2013 Çarşamba

Catherine Arley Nail Lacquer (White)


     O kadar eski ki numarasına ulaşmak imkansız.Altında 24 yazıyor ama güncellenen seriyle ilgisi bile yok.Bu ojenin en az 10 yılı var çünkü.Ve bu süre zarfında kullanılmamış olmasına rağmen geçen gün bir açtım ki yepyeni duruyor!Ama bildiğiniz beyaz oje işte.Küçükken halamın makyaj malzemeleriyle çok oynardım,buna takmıştım nedense.Hatırası olduğu için bende durur:)


     İnanılır gibi değil.Hala taze,hala yoğun ve hemen kuruyor.Amaa açtığınız anda kendinizi inşaatta gibi hissediyorsunuz yayılan koku sayesinde:)E o kadarı da olsun o kadar.Düz beyaz oje kullanmam ama süslemeler için ideal ve doğruysa 14 ml,inanılmaz!Eğer performansları hala aynıysa rotamı onlara doğru çevirebilirim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)