13 Şubat 2013 Çarşamba

Casuelle Make-Up Palette


     Sizi severim ben hayatımın minik kurtarıcıları! 22 far,1 pudra,1 bronzlaştırı,1 de allık sahibi oluyorsunuz çok düşük bir fiyata.Bilmeyenler için öncelikle ufak bir bilgilendirme yapmak isterim.Casuelle,Hollanda'nın bir markasıdır.Tanışmamızı sağlayan ise yine tabii ki Gratis!Şimdi de daha detaylı inceleyelim.

     En çok kullandığım grup bu kahveler kesinlikle.Öyle hoş ve sade makyajlar yapılıyor ki.
    
      Ve gri grup da bu şekilde.

     Bir şahane pembeli grup daha.O gül kurusu kesinlikle gözbebeğim.

      Yok yok mavi değil bunlar.Hepsi mor ve tonları,lütfen dikkatli inceleyin.


     Cici mavi ve yeşil tonları bunlar da.Denemediğim renkler varmış,bu vesileyle fark ettim ben de:)

     Genel olarak farların kalıcılığı gayet iyi.Bulaşmıyor bütün gün boyunca,bazsız.Ama alt kat için aynı şeyi pek söyleyemeyeceğim allık dışında.


     Bu da alt kattaki pudra.Fark edebilen var mı?Sürerken bile kat be kat sürmeme rağmen hiçbir şey fark etmiyor.Kesinlikle berbat yani.

     Bronzlaştırıcısı da fena değil,ortalama.

     Ama allığı harika!İnanılmaz tatlı bir pembesi var.

     Bunların hepsine Gratis mağazalarından 18 TL gibi bir fiyata sahip oluyorsunuz.Ben alırken öyleydi,yüksek ihtimal şu an da böyledir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)