27 Ocak 2013 Pazar

Sephora Nail Lacquers(L07 Valentine-L25 It Girl)



Merhabalar! Bugün büyük Sephora indiriminin son günüydü,hazır gitmişken birkaç şey almadan olmazdı.Bazı şeylerde aklım kaldı ve bitmiş olanlar vardı ama yapacak bir şey yok.Keşke uzatılsa bir hafta daha mesela.Neyse önce ojelerle başlayalım.


(L25-L07)
O kadar rengi sepete doldurup sadece bunlarla döndüğüme inanamıyorum hala gerçekten çok içime oturdu.



Hem de one-step büyük fırçasıyla!

     İki fotoğraf arasında ton farkı görünebilir ama ilkini baz almalısınız.Bordoya kaçıyor çünkü bir hayli,bir de kuruduktan sonra bir-iki ton koyulaşıyor.

     Bu renge ba-yıl-dım! İndirim sonrası da edinilmesi gereken bir renk olduğunu düşünüyorum.Pembe ama çok tatlı bir pembe gerçekten.

     İkisi de çok hızlı kurudu ve fırçaları sayesinde neredeyse tek sürüşte bitirdiler işlerini,tam renk performansıyla üstelik!Açıkcası çok memnun kaldığımı söylemeliyim.Dediğim gibi gerçekten çok pişmanım devamını almadığıma.Sanırım indirim sonrası da gidip alacağım diğer renklerden.İndirimden kaynaklı olarak tanesini 1.5TLye edindim inanılır gibi değil! Normal fiyatlarıı 10TL.Türkiye'de 18 tane Sephora bulunmakta.Bu arada söylemeden geçemeyeceğim,Panora'daki personellerin ilgisine hayran kaldım,en ufak bir şey için bile öyle uğraşıyorlar ve öyle güler yüzlüler ki tebrikler gerçekten.Size en yakın Sephora'yı öğrenmek için tıklayınız.

     Mutlu pazarlar :(
    
     P.S. Böyle büyük indirimlerde kendinizi tutmayın,pişmanlığı çok kötü oluyor:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)