28 Ocak 2013 Pazartesi

Sephora Girls Framboise&Raspberry Lipgloss


     Merhabalar! Şimdi de makyaj meraklısı minik kızlar için özel olarak üretilmiş kalem parfümün süslü lipglossuna bakalım:)

Sadece şu süslere bile tav olunabilir aslında:)
 


Ucu bu şekilde yuvarlak ve yumuşacık.Plastik olduğunu anlamıyorsunuz bile.Şahane bir kokuya ve tada sahip.(Lipgloss tatmadım diyen yalan söyler:))


Bir de böyle sade ve tatlı bir rengi var.


Kamera odağını ve yerini tutturamayınca ortaya böyle bir görüntü çıkıyor,üzgünüm :) Ama renk çok hafif ve yapış yapış yapmıyor dudağı,kurutmuyor da.Kıvamı gayet güzel tutturulmuş.

Sephora indirimde 5 TLye aldım,normal fiyatlarına ulaşamadım ama çok artacağını sanmıyorum.Sephora mağazalarına ulaşmak için tıklayınız.Mutlu günler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)