28 Ocak 2013 Pazartesi

Maybelline Shine Sensational/Color Sensational Lipgloss (In Tempting Toffee)



     Tekrar merhaba! Şimdi de kokusuna ve tadına eridiğim başka bir lipglossla karşınızdayım.Başlık neden çift isimli?Çünkü yurt dışında ilk adıyla anılıyor,Türkiye'de ikincisi ile.Ama görüntü,tat,koku aynı onda şüpheniz olmasın.Birini tanıtacağım ama tüm çeşitleri yukarda,birçoğunu denedim ve kelimelerle anlatılır gibi değil,harikalar!Bence Maybelline dudak ve göz alanında iyi,ten grubuyla kapatıcı dışında barışık değilim:)





Bendeki bu.Adı Türkiye versiyonu sadece.Şu an bile acıkan bebekler gibi dudaklarımla kendimi kaybediyorum,bu tat,bu koku! İlk gün kapağını yatağın altına kaçırdım ve o günden beri kendisinden haber alamadım.Çok ilkel yöntemlerle kapatıyorum ucunu ama Maybelline olsun bizim olsun.



Sürdüğünüz an böyle geliyor,korkmayın bu koyulukta elbette kalmıyor,ucu yardımıyla yaymanız gerekiyor ya da bir lip brush yardımıyla elinizde böyle bir miktarla sürebilirsiniz.



      Ucuyla yaydığımız zaman renk böyle tatlılaşıyor:)



Bu sefer kamera azizliği yok yaşasın!Ama bu sefer de rengi çok pembe çıkmış bu yüzden rengini tam göstermesi için alttaki bulanık fotoğrafı kullanmam gerekti.


     "Eee bu da pembe?"demeyin.Bu lipgloss pembe değil! Ciddi bir kahve ama pembeye çalan kahve.Yani kahveye çalan pembe değil.Ayrıca sim falan da yok içinde,mat bir lipgloss,bu yüzden +puan:) Buradaki küçük bir kozmetikçiden almıştım yılbaşında bütün ürünlerde %50 indirim vardı,4.5-5 TL gibi komik bir rakama almıştım,normal piyasa fiyatı 11-12 TL şu an sanırım ama değer,minicik demeyin hak ediyor.Maybelline ürünlerini,özellikle de bunları her yerde bulmanız mümkün.Yılbaşında aldım ve daha yarılanmadı bile tüp,düşünün.

Bu sefer gerçekten bugünlük bu kadar,iyi geceler:)



2 yorum:

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)