25 Ocak 2013 Cuma

Maybelline Affinitone True-To-Skin Perfecting Powder 21



     Yılbaşı indirimlerinden birinde yakalayıp almıştım,"Maybelline sonuçta iyidir"mantığıyla parmağıma sürüp atmıştım sepete.Yüzüme denemeden almanın ne kadar yanlış olduğunu bir kez daha anlamış oldum.Bu serinin fondöteninden ve concealerından memnunum ama pudrası tam bir fiyasko,kendi serisindeki ürünlerle kullanılsa dahi.Golden Rose Silky Touch Compact Powder ve Rimmel Stay Matte(daha sonra anlatacağım) bu pudrayı katlar da katlar.




İçinden çıkan bu deri kaplı saçma sünger de saçmalığın devamı.


      
     İşte bu ipeksi görüntüye aldanmıştım,"ne güzel yumuşacık,ipek gibi yapıyor"demiştim.


 


     Ama yüzdeki görüntü de burdakinden farklı değil.Transparan pudra alsaydım içim gam yemezdi hiç değilse.Gerçekten tam hüsran.Averaj bile denemeyecek cinsten.Nereden aldığımı hatırlamıyorum ama her yerden bulunabilir.İndirimdeyken 12 TLye almıştım şimdi de 24-25 TL civarındadır.Siz siz olun bu pişmanlığı yaşamayın derim,memnun kalana denk gelmedim ama ne yazık ki pudrayı edindikten sonra öğrendim bunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)