29 Ocak 2013 Salı

Innova Spot-Zap (Against Trouble-Spots)



     Görünce bile rahatlıyorum yemin ederim böyle bir mucize olabilir mi hala inanamıyorum.Aldığım yerdeki personel garanti vermişti"1 hafta içinde cildinizdeki tüm sivilceleri yok etmezse getirin size istediğiniz kapatıcıyı vereceğim"diye.Ben de o yüzden bu bit kadar şeye değmeyeceğini düşündüğüm parayı vermiştim ama çok daha fazlasını hak ediyor helali hoş olsun her kuruşu.Innova'yı denediğim ilk ürün.Diğer ürünlere de güvenim arttı bu ürün sayesinde.

     Kullanım bu şekilde anlatılmış.Aşağıdaki gibi sivilcelerinizin üstüne nokta nokta dokunduruyorsunuz ve sonra yaymıyorsunuz,yüzünüzü yıkamıyorsunuz ve bir süre hiçbir şekilde temas etmiyorsunuz.Bunu en kötü ihtimalle her akşam yapsanız 4 günde elde ettiğiniz değişime inanamazsınız!Hele ki gün içinde birkaç kere uygularsanız akşama kadar bile nasıl değiştiriyor,inanılır gibi değil gerçekten.Göz çevrenizdeki sivilceler için kesinlikle kullanmayın hem zararlı hem kızartıyor.Makyaj sonrasında da kullanılabilir ama öncesinde asla.Bu uygulamadan sonra kalkıp da makyaj yapmayın yani.Etkilerini sıfırlarsınız bir anda.


:)

Yılbaşında tüm ürünlerde %50 indirim yapılan bir kozmetik dükkanından 17 TLye almıştım,yani normal fiyatı 34 TL ama hak ediyor.Ufacık demeyin yılbaşında aldım her akşam kullandım (bazı günler gün içinde de defalarca uyguladım) ve gördüğünüz miktarda kaldı.Değer yani.Watsons mağazalarında da Innova ürünleri var gördüğüm kadarıyla.Buraya tıklayarak Innova ürünlerine,buraya tıklayarak da Watsons mağazalarına ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)