30 Ocak 2013 Çarşamba

Eyeliner--Golden Rose vs.Flormar



   Ortalık kızışıyooor! Golden Rose tüm Flormarlara karşı!Ama baştan söylemeliyim ki benim için bu yarışın galibi hiçbiri değiiil üzgünüm.İlk 3ümü de en yakın zamanda eyelinerın nasıl kolay çekileceği ile birlikte anlatacağım :) Önce ürünleri numaralandırıp ilerleyelim.(aşağıdan yukarı doğru)

1.Flormar Eyeliner Pen
2.Flormar Eyebrow Liner
3.Flormar Dipliner
4.Golden Rose Perfect Lashes Black Eyeliner




Uçlar aynen bu şekilde.Dipliner uçları normalde daha serttir ama benimki biraz kendinden geçti tabii:)


Gelelim tek tek değerlendirmeye,tüm artı ve eksilerle.

1.Eyeliner Pen


Bu kalem eyeliner bu parayı bile hak etmiyor.Sadece benimkine özgü bir durum değil çünkü,öğrendim ki diğer kullanıcılarınki de hemen böyle kurumuş.Normal tutuştaki silikliği görüyorsunuz.Fakat tüm kalınlığı göze alıp yan tutarsanız yukardaki görüntüye ulaşıyor.Eyeliner ucuna mı gitmiyor nedir anlamadım ama Flormar benim için eyeliner konusunda sınıfta kaldı.6 TLye almıştım,iki kullanımdan sonra geldiği hal bu.

2.Eyebrow Liner

Bir hayal kırıklığı daha."Bu seferki belki daha iyidir"diye aldığım bir kalem eyeliner daha iki-üç kullanımlık çıktı.Durum yukardaki gibi.8 TLye almıştım,bunu da hak etmiyor.

3.Dipliner

Evet bu gayet güzel aslında,ah bir de kısa sürede göz kapağında o halkaları çıkarmasa.Bir eyeliner/dipliner her şekilde iyi olmalı.Baz olmasa da sıcak/soğuk fark etmeksizin bozulmamalı.Akmamasından bahsetmiyorum,bozulmamalı.Baz kullanılırsa sabitleneceğine inanıyorum.Kalıcılık averaj,yoğunluk ve miktar sınıfı geçer.13 TL civarına almıştım.

4.Golden Rose

Bu 4ü arasında en iyisi bu.Tek sürüşte işleminiz tamam! Sadece bir likit eyeliner gereği olarak dikkatli olmalısınız.Ama tekrar ediyorum benim için"en" bunlardan biri değil,olamaz da.Yoğunluk,kalıcılık,miktar;hepsi tamamdır.Fiyat da bu aralar çok uygun;5.50 TL.Golden Rose,seni seviyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)