26 Ocak 2013 Cumartesi

Essence Home Sweet Home Blush(01 Knits For Chicks)


     İşte görünce seve seve bitiremediğim allık!Üstelik çok fazla allık kullanmayan biri olarak sanırım bunu da alışkanlık haline getirdim artık.Hem sunumu hem de renkleri çok hoşuma gitti gerçekten.Essence bu işi hakikaten biliyor.


     Şu dokunum güzelliğine bakar mısınız?!



  
   Tüm fırçalarda denemedim ama ortalama olarak böyle duruyor ve sürdüğünüzde de aynen bu şekilde çıkıyor.Açık pembesi tam elmacık kemiklerinize gelecek şekilde sürüp dağıtırsanız daha çok verim alırsınız.


    
     İnanılmaz doğal bir görüntü veriyor bu da yetmezmiş gibi çok kalıcı.Sabah 8 civarında sürdüm şu an saat 18:41 hala bozulmadı hala yüzümde ve gün içinde bir sürü koşturmuş olmama rağmen.

     Gratis'ten 10 TLye aldım.Bununla birlikte birçok Essence ürününe şehrinizdeki Gratis'lerden ulaşabilirsiniz.Şehrinizdeki mağazayı/mağazaları öğrenmek için tıklayınız.

     Mutlu haftasonları:)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)