29 Ocak 2013 Salı

Catherine Arley Silky Touch Compact Powder 05



Merhaba! Şimdi de "bu fiyata bu kapatıcılık?"diye ağızları açık bırakan klasikleşmiş bir anne pudrası anlatacağım.




Şu yoğunluğa bakar mısınız?Kapatmama gibi bir şansı yok.Fondötensiz dahi şahane kapatıclık sağlıyor.Ama gelin görün ki doğal mı?Biraz.Rimmel'in pudrası kadar değil kesinlikle.Ama çok çok iyi kapatıyor orası kesin.


Rimmel pudrasında kullana kullana süngeri bu hale getirdim:))

     
           Buğday tenliler için 5 ideal.Buradaki görüntüsü doğal duruyor olabilir ama bu kadar değil.


     Font boyu uyguladığım bu pudra.Aradaki fark bakılınca anlaşılıyor.Bir dükkandan 5 TL gibi komik bir rakama almıştım,çok da memnun kaldım ama sık sık da kullanmıyorum,gözenekleri epey kapatıyor.Özel günlerdeki vazgeçilmez tercihim:) C.A. kendi sitesinden alışveriş yapabilirsiniz,buraya tıklayarak da öncelikle bu klasikleşmiş pudrayı inceleyebilirsiniz;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)