20 Şubat 2013 Çarşamba

Sephora Nail Lacquers(L39-Heavy Metal Groupie&59-Bloody Satin&L13-Picnic In The Park&81-Girls Want Tendemess&L29-Teeny Bikini)


     Ama kızmayın yahu çok sevimliler,çok başarılılar vazgeçemiyorum:) Bu renk çok hoşuma gitti ama en az iki kat sürülmeli.Epey koyu bir lacivert.

     Tek kat hali bu.Siyahla arasındaki fark anlaşılsın diye çok da hafif sürdüm aslında.

     Bu da pembe parıltılı kırmızı diye bahsettiğim oje.Sürüldüğünde bu parıltılar pek belli olmuyor.Ama kırmızısı hoş.

     Tam burada gözüktüğü gibi değil.Pek belli olmuyor parıltılar evet ama buradakinden daha belliler.

     Niye aldığıma hala anlam veremediğim iki renkten biri.Belki yazın,belki süslemelerde.

     Mat ve yoğun bir renk aslında.Seven için tercih edilebilir.

     Anlamlandıramadığım ikinci renk de bu.Aslında burada gözüktüğü kadar pembe değil.Bildiğimiz lila.

     Bazı ojeleri alırsınız sürersiniz ama bambaşka bir renkle karşılaşırsınız.Bu konuda Sephora harika.1 ton bile fark ettirmiyor.Şişede durduğu gibi duruyor yani:)

     İşte gözbebeğim!Bu renge ba-yıl-dım!Gördüğüm an sepete attığım ilk ürün buydu.Buz yeşili mi oluyor bu da o zaman:)) Bilmiyorum o kadarını ama kullanabilecek olan için alınması gereken bir renk.

      Bu ojelerin tanesini Sephora mağazalarında hala 1.5 TLye bulabilirsiniz!:)


5 yorum:

  1. Bebeğim :( Oje demişken :( Senin tırnak süslerin bende kalmış :( Artık benimler ehehehe :))))) dfsdfa

    YanıtlaSil
  2. Bebeğim :( senin tırnak süslerin bende kalmış :( ojeleri görünce aklıma geldi :( artık benimler eheheheh :))))) safasddf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlerdir onları arıyorum her yerde yaaa o kadar da unutmam unutmam dedim Ayşe'ye ver onları hemen!!!1!!'212!! lxcknmfkl şaka yapıyorum güle güle kullan bebeğim^^

      Sil
  3. Ojesini vermişim süsleri vermemişim resmen yaa görüyo musun fsdffsf Verdiklerin az geldi de :DDd:D:d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hkdjdkd gözün duysun orda en az 20 liralık süs var sdjndb

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)