15 Ocak 2014 Çarşamba

Flormar Loose Powder (02)


     Herkese merhaba! Uzun zaman önce çekimini yaptığım ve severek kullandığım bir ürünle karşınızdayım.Artık yoğunluğum azaldı,daha çok sizinleyim!:) Hadi bakalım birçoğunuzun kullanmaya çekindiği yapıda olan pudramıza.




     Bu seferlik sırayı karıştıralım.Ürüne 1 yıl ömür biçilmiş ama bana kalırsa imkan ve ihtimal yok.Bu duruma göre benim üç-dört ay sonra çöpe yollamam gerekiyor ama o zamana bile biteceğini sanmıyorum.Bu bana sevgili ablam 7/24 Makyaj'ın hediyesiydi.

     İçeriği merak edenler için.

     Bir loose gereği baharat kapak.Bu yüzden yanınızda taşımanız için pek elverişli değil.Yine de çok istiyorsanız birkaç şerit halinde bant kesip yapıştırın deliklerin üstüne.Kullanırken de tek parça halinde yapıştırıp çekersiniz.Kargoyla bana da öyle gelmişti.Hiçbir şey olmuyor:)

     Bu birkaç ay önceki miktar ama ona rağmen kolay kolay biteceğini düşünmüyorum.Yumuşak,kadifemsi bir yapısı var.

     Kadifelik belli oluyordur sanırım.Renk beklentiniz olmasın,transparan.Diğer renkleri denemedim ama bunda hiçbir şekilde renk verme gibi bir şey söz konusu değil.Sitesinden baktım 3 renk seçeneği gözüküyor fakat bu renk onların dışında gözüküyor anlamadım çok.

     Önce şunu söyleyebilirim ki toz pudralardan gerçekten korkmayın,kompakt olanlardan daha başarılı olabiliyorlar! Pudra fırçanıza kapağın üstünde kalan pudrayı yedirin ve yüzünüzde saçma bir görüntü elde etmemek için fırçanın kıllarını elinizin üstüne paralel tutup silkeleyerek fazlalığı atın.Yoksa un kurabiyesi görünümünüzü bile mumla ararsınız:)) Bu işlem pudranızın kıyafetlerinize bulaşmasını da engelleyecektir ve homojen yayılmasını sağlayacaktır.Uzun zamandır kullanıyorum,t bölgeme hafifçe geçiyorum ve tüm gün idare ediyor beni.Belki akşama doğru bir tazeleme istiyor o kadar.Onun dışında gerçekten fondöten üzerine geçildiğinde doğal bir görünüm oluşturuyor,makyajı sabitliyor ve sağlıklı bir matlık sağlıyor.Beğendim ve bir gün biterse kesinlikle yenisini alacağım.

     Sitede 3 renk seçeneği gözüküyor ama benim rengim bu seçeneklerin dışında,bu yüzden renk seçeneklerinden emin değilim,satış noktalarından en doğrusunu öğrenebilirsiniz.Gerçi çok esmer değilseniz renk seçimi çok önemli olmaz,çünkü çok hafif olduğu için transparan diye düşünebilirsiniz.Aynı yapıda allıklar da var,merak ediyorum aslında tatlı renkleri var.Fiyatları 20 TL olarak gözüküyor.Hak ettiğini düşünüyorum.Miktarına ve performansına göre gayet iyi.Bir bakın derim:)

     Mutlu günler!

8 yorum:

  1. güzel günlerde kullan :) aklıma bir şey takıldı kullanım ömrü 12 ay olmasına rağmen 3 4 ay sonra çöpe yollayacağım demişsin nedenini merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim:) bir urun omrunu doldurunca bakteri uretmeye baslar bu da saglik icin tehdit tabii ki.farlar bir nebze daha tolere edilebilir ama ten urunleri maskaralar ve rujlar tehlikeli

      Sil
  2. Bu tarz pudraları hiç kullanamıyorum o yüzden yanaşmıyorum bile, sen güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın ben de öyle diyordum fakat toz olanların kompakt olanlara göre daha doğal sonuçlar çıkardığını görünce alışıyor insan:)

      Sil
  3. Ben de ürünü bugün aldım ve gayet beğendim. takipçilerim için yazısını yazıp, videosunu çekeceğim. Teşekkürler fikirleriniz için.

    YanıtlaSil
  4. Yeni baktım mağazada 18 gr 28 lira değer mi sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradığınız toz pudra ise değer. Fakat kompakt pudra arıyorsanız uygun fiyatlı olarak şuna bakın derim http://derinksah.blogspot.com.tr/2013/01/rimmel-stay-matte-pressed-powder-005.html eski bir yazı olduğu için acemiliğime verin lütfen:))

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)