26 Şubat 2013 Salı

I Love Eyeshadows



     Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba!En azından bana uzun geldi.Bir süredir tam anlamıyla başına oturamıyordum blogun,bugün birkaç tane art arda eklemeyi düşünüyorum.Bu başlık seri halinde ilerlesin istiyorum.Amacım;arada bir çekebildiğim göz makyajlarımı sadece fotoğraflarla sizlerle paylaşmakDaha ilerde de birçok ürünün tek tek nasıl kullanıldığını ve hangi üründe alırken nelere dikkat edilmeli,onları yazacağım  bildiğim kadarıyla.Bu makyajlarda kullanılan malzemeleri vs.yazmayacağım şimdi.Daha sonraki zamanlarda dediğim gibi,nasıl yapıldıklarıyla beraber anlatacağım.Görüntülerdeki makyajlar bazsız ve sabitleştiricisizdir.Birçoğunu da yapar yapmaz değil de gün sonunda görüntüledim.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)