31 Aralık 2015 Perşembe

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion-Original



     Herkese merhaba! Bugünkü konuğumuz ünü kıtaları aşmış olan far bazımız: Urban Decay far bazı! Aramız bir iyi bir kötü bir iyi bir kötü oldu, gitgeller yaşadık, şimdi aramız nasılmış bakalım:)

     Öncelikle ambalajı ile kalbimi çaldı, hem cidden bir zehir şişesi gibi gizemli duruyor hem de MOR!:)




      İlk olarak içerik meraklılarının gönlü olsun. Paraben içermemesi pek tabii bir artı. Ama talc vs. de var ne yazık ki.



 
     Aplikatörlü ambalaj olunca hep bir miktar ürün dipte kalacağı için hiç sevmiyorum. En kötü keser dibini sıyırırız ama değil mi :P Sonuçta en az 1 aylık ürün kalmış oluyor. İlk aldığımda direkt bu aplikatörü göz kapaklarıma sürüp yüzük parmaklarımla tampon hareketlerle iyice yayıyordum ve farım öğleden sonra çoktan çizgilere dolmuş oluyordu üstünü pudra ile sabitlesem bile. Fakat daha sonra ürünü aplikatörden, önce yüzük parmağıma alıp sonra göz kapaklarıma tampon hareketlerle sürünce akşama kadar yerinden oynamadığını gördüm. Yani bu kadar ufak bir değişim ile böyle performans fark eder mi yahu? Ne ilginç.




Kremden biraz daha cıvık bir yapısı var. Yayıldığında göz kapağı rengi çok hafif eşitleniyor. Olağanüstü aydınlık değil ama en azından tek renk ve düzgün bir göz kapağınız oluyor.



     Farın rengini nasıl canlandırdığı ise böylece ortada! Bir kere daha helal olsun dedirtti valla:) Sephora mağazalarında 85-90 TL ye bulabilirsiniz. The Balm'ın ünlü far bazı ile karşılaştırmak gerekirse akşama kadar ikisi de aynen tutuyor mu? Evet, UD bir nebze daha dayanıklı ama uçurum yok aralarında. Renkleri ikisi de aynı canlılıkta gösteriyor mu? Hayır. Bu konuda UD'i kullanınca açık ara fark olduğunu anladım, kesinlikle daha canlı renkler elde ediyorsunuz. Fiyat olarak ise The Balm'ın 2-3 katı. Bana kalırsa kısaca böyle karşılaştırılır, tercih sizin. UD baz alacaksanız orijinali için bu kadar para vermeyin derim, alacaksanız aşağıdaki çeşitlerden birini alın.




     Soldan sağa ne işe yaradıklarını sayayım:
*Original = az önce bahsettiğimiz arkadaş

    *Anti-Aging = farınızı korumakla birlikte yaşlanma karşıtı bakım yaptığını iddia ediyor, daha nötr bir bitiş sağlıyor
    *Sin = simli sedefli epey göze çarpan bir bitiş oluyor, günlük kullanıma değil ama özel gün makyajlarınız için çok güzel sonuç verecektir
    *Eden = mat bitişli ve biraz daha sert yapılı bir baz, yine de aydınlık vermeyi ihmal etmiyor
    *Enigma = denemedim fazla bilgim yok fakat Sin'den daha yumuşak ve saten bir bitişi olduğunu biliyorum, sanırım ülkemizde satışı da yok:/

     Benden bu seferlik bu kadar. Merak ettiklerinizi çekinmeden sorabilirsiniz. Instagram'da"derinksahblog" adımla, Snapchat'te "derinsah" adımla aktifim. Hatta Snapchat'te videolu ürün anlatımları ve karşılaştırmaları oluyor, beklerim:)
 
     Hepinize muhteşem bir yıl diliyorum, umarım 2016 en güzel gününüzü bile geride bırakacak kadar güzel günlerle geçer! <3

2 yorum:

  1. Ardeco markasının far bazını kullandım uzunca bir süre. Ve inanılmaz memnundum. Şimdilerde ise The Balm'ın far bazını kullanıyorum ama ne yazık ki hiç de memnun değilim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa gerçekten mi? Tüh:/ Belki baz sonrası üstünden hafifçe pudra ile geçmek etkili olur. Denemeye değer diye düşünüyorum. Artdeco'yu duymuştum ama hiç deneme fırsatım olmamıştı, denk gelirsem mutlaka deneyeceğim çok teşekkür ederim:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)