4 Nisan 2015 Cumartesi

Balmi Moisturising Lip Balm (Strawberry Flavour)


     Uzuuun upuzun bir aradan sonra herkese merhaba! Yorumlarınızı ve sorularınızı çok özlemiş olarak geldim, keyifler yerindedir umarım. Şunu kabul ettim artık, hiçbir zaman her gün yazı girebilen düzenli bir blogger olamayacağım. Tempom buna asla izin vermiyor ne yazık ki. Ama elimden geldiğince yazmaya çalışacağım. instagram.com/derinksahblog hesabımdan ufak ufak bir şeyler yazıyorum ama blog gibi olmuyor asla.

Bugünkü konuğumuz ise şu ana kadar beni birçok açıdan tatmin eden bir lip balm. Malum havalar hala tam anlamıyla ısınmadı, 4 Nisan sabahına kar manzarasıyla uyandık. Gerçi 22 Haziran'da kar görmüş ve sonbahar & kış seven biri olarak beni olumsuz etkilemedi ama şu anki beklenti bahar olduğu için insan "hayırdır?!" diyebiliyor. E dudakların da formuna kavuşması lazım bahar için. Onun için kısa sürede sizi bahara hazırlayacağını ve kolay ulaşabileceğinizi düşündüğüm bir ürünü yazarak size göz kırpmak istedim.

 (art niyetliler çıkıp "ayyy kirli tırnaklarla çekim mi yapmış" demesin diye peşinen söylüyorum, baş parmağımda sticker vardı, siyah olduğu için arka taraftaki yansıması o şekilde olmuş.)

     Watsons mağazalarında bulabileceğiniz bu şirin küpler: Balmiler! Piyasaya sürüldüklerinde zaten yığınla daha yarılanmamış nemlendiricim olduğu için bir yenisine 12 lira vermek mantıklı gelmedi ama sağ olsun Watsons denemem için göndermişti, iyi ki de göndermiş. Önyargılarımı yerle bir etti.

     Ruj altına nemlendirici özellikle kış aylarında olmazsa olmazdı zaten. Hangi lip balmı sürsem rujun kalıcılığını azaltırdı, kıvamını bozardı. Ama Balmi öyle olmadı, beni epey kurtardı. Bir kere dudaklarınızda gezdirmeniz yetiyor, sonra rujunuzu sürebilirsiniz. Kıvamı rahatsız edici derecede yoğun ve yağ gibi değil ama incecik de değil. Ruj altına kullanırken bu sizi korkutmasın.



     O sevimli küpten böyle bir şekil çıkıyor ama zamanla tabii düzleşiyor ki bence hep böyle kalsa çok daha verimli olurdu. Kokusu ise mis. Koku hassasiyetiniz olsa bile rahatsız etmez. Çilekli sakız gibi.

Sürüp uyuyup uyandığınızda nemlendirici sürmüş gibi değil de kendi dudaklarınız zaten sürekli yumuşakmış gibi hissediyorsunuz. Yalnız o kış soğuklarında dudaklarınız olağanüstü kuruyorsa yeterli gelmeyecektir, öyle iseniz ruj altı için çok iyi bir alternatif.

     İçeriğini vs. merak eden varsa diye buyrun. 12 ay ömür biçilmiş ama sürekli kullanımda asla o kadar dayanmaz, biter. Kapağı bir süre sonra kendini bırakıyor ve kazara çantanıza atmış olursanız her şeyiniz batabiliyor (kişi kendinden bilir işi). Son olarak bir artısını daha söylemek gerekirse SPF 15! Güneşten de bir miktar koruyor yani.

     Watsons mağazalarında 12-13 lira civarlarındaydı yanlış hatırlamıyorsam. Fiyatı gözünüzü korkutmasın, ruj öncesi için şans verilmeli diye düşünüyorum.

     Uzak kalsam da kalmasam da beni yalnız bırakmadığınız, hal hatır sorduğunuz için çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız!

1 yorum:

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)