4 Temmuz 2014 Cuma

Lancome Rouge In Love Lipstick ( 379N )



     Bugünkü konuğumuzu aslında Yaz Dosyası'na koyup koymamakta kararsızdım ama bir de baktım ki yazılmayı bekleyen 3 ruj yazısı daha var ve 3ü de yazlık renk, o zaman onlara haksızlık olurdu diye koymadım. Yoksa yapısı gereği tam bir yaz dostu. Bu minik seyahat boy ruj ise bana bir Sephora alışverişimde hediye edilmişti. (Volkan Bey'i bir kez daha özlemle anıyoruz:(  )




     Bana denk gelen rengi ise 379N. Bu şekilde kodlamaları sevmiyorum, robot gibi o ne öyle? İsim bana daha samimi geliyor şahsen. Ayrıca bu renk Sevil'de de yok, yani Türkiye'ye gelmiyor olabilir emin değilim.




     Böyle görünce  "enfes mat bir ruj denk gelmiş kalıcılığı da efsanedir şimdi bunun,yaşasın" diye havalara uçmuştum ama yanından bile geçemedi beklentilerimin. Seride mat veya daha kalıcı rujlar vardır belki bilemiyorum ama bu kalıcılık açısından bir nemlendiriciden farksız, asla gerçek fiyatını ( 76-85 TL ) hak ettiğini düşünmüyorum, benim için bir hayal kırıklığı oldu.




     Farklı ışıklarda ve şekillerde çektim rengin tam anlaşılabilmesi için. Yer yer bordoya çalan çok çok koyu bir fuşya gibi görünüyordu fakat verdiği renk de bu değil. Nemlendirme özelliği olduğundan dolayı dudak renginde bir ruj çıkıyor, koyuluğu sizi korkutmasın yani. Ama şu bir gerçek ki yapısı şahane, bunu söylemeden geçemem. Nemlendirme özelliği şahane, kusurları da belli etmiyor, tek sürüş yetiyor, yamuk sürseniz de belli olmuyor ama  kalıcılığı o kadar az ki. 1-2 saati gördüğü çok azdır ( hiçbir şey yemediğim & içmediğim takdirde ) Şu klasik kalem rujlar gibi düşünebilirsiniz yani. Clinique CS Intense serisi hariç hepsi 3 aşağı 5 yukarı aynı olduğu için bu ruju da o şekilde değerlendirmek yanlış olmaz.




     Görüntü de bu şekilde.Renk gerçekten çok hoş, çok tatlı bir pembe. Göründüğünden çok farklı olduğu için yıkıldım aslında, onun dışında çok tatlı tam yazlık bir renk. Ama kalıcılığı bana yetmiyor. Zaten makyaj çantama bir kere koydum tazelemeyi göze alarak ve eve geldiğimde çoktan kırılmıştı, bu da ayrıca dayanıksız olduğunu gösterdi bir hayal kırıklığı daha. Yani daha uygun fiyatlı olsaydı rengi için şans verebilirsiniz diye bitirirdim yazıyı ama bu kadar para verilen ürünlerin böyle hayal kırıklığı yaratıyor olması her zaman sinir bozucu. Ben buna asla para vermem mesela. Çok daha uygun fiyatlı ürünler bile daha çok beklenti karşılıyorken... Neyse daha fazla konuşmayacağım Lancome genel olarak sevdiğim bir marka olduğu için.Ama bu ürün olmamış. Nemlendirirken kalıcılığından ödün vermeyen rujlarla tanıştığım için bundan da onu beklerdim ama..:/

     Her neyse.. Seride farklı rujda yapılar olabilir dediğim gibi, yine de incelemenizi öneririm. Sephora, Sevil, Boyner vb. birçok yerden Lancome ürünlerine ulaşabilirsiniz.

     Hayırlı ramazanlar ve mutlu günler:)

2 yorum:

  1. Rengi harikaymış ama kalıcı olmaması kötü elbette. Rengi aklımı çeliyor, başka markalarda böyle bir renge muhakkak bakacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tonla para verilen ürün bir de kalıcı olmazsa niye alalım ki yani? Bir üründe (özellikle pahalı olunca) aradığım ilk özellik kalıcılığı.O olmazsa almam çok zor bu da o cins. Sizin yapmayı düşündüğünüz en mantıklısı olacaktır. Birebir aynı renk olmasa da bana nedense Clinique Chubby Stick Intense 07 rengini hatırlatıyor,bakmanızda fayda var:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)