26 Haziran 2014 Perşembe

Bilmediğin Yere Doğru


Buğulanıyor görüntü kavuruyor sıcak parlıyor güneş sivriliyor diken kaktüslerin mevsimi bu,
damla su düşmez iken yol alıyorum uzaklara yarım açık pencerem bir gaz bir pedal bir ben
Geride kaldı herşeyim önüme çıktı tabelalar ve geride bıraktım hepsini geride kaldı geçmişim
Torpidoda saklı müzikler benim bebeklerim gülen adam misali ben ve seyyar evim
O yarın ki bilmece bir hoş söz işitmece bir gülmece yahut bir yüze tükürmece bir işkence yahut
çiçeklerden bir bahçe direnmek yiğitçe yahut gününü görmece
Yuvarlandı kar topları, büyüdü yerde çığ oldu
Parçalandı söz dağları, eridi elde kum oldu
Durdurabilsem zamanı olsam süper kız günü anlayamadan yarın dün oldu

Bıktım diyorsan,
Yalnız hissediyorsan.
Yola çık bilmediğin yere,
Görmediğin yere,
Doğru, Dos Doğru…

Gör sen nasıl kıymetlenecek düzenin, sabret demiyor mu sana Ya Rab
Gönül olmaya görsün harap, hemen asi gelir ama

Gör sen nasıl kıymetlenecek düzenin, sabret demiyor mu sana Ya Rab
Gönül olmaya görsün harap, kalamaz süt gibi ak

Cemre düştü gözlerimde yaz
Dallarım bahar dudaklarım kiraz
Ufacık ellerim kuşların evleri
Göz yaşlarım güller çeşmesi
Kumrular saçlarımdan yerler yemi
Kuzey ışıklarıyla rengarenk gecem
Dilden kesilmiş bu ben
Ay elimi uzatsam yakalayacağım kadar yakın
Takip ediyor gölgem beni adım adım
Havam bir güneşli bir yağmur yıldırım
Dokunmasınlar bana bir tırtıl kadar zararsızım eline almadıkça beni 
bir kirpi kadar uysalım ama söz ver ısrar etmeyeceksin sevmek için tüylerimi
Kim bilir bir anda batar dikenim belki
Büyüdüm ve küçükken büyüttüğüm şeylerin, aslında ne kadar küçük olduklarını gördüm
Yeni gözlerimle görmeye alışmam gerek
Herşey terse döndü kendimden sebep
Yırttı kozasını birden uçtu kelebek

Bıktım diyorsan,
Yalnız hissediyorsan.
Yola çık bilmediğin yere,
Görmediğin yere,
Doğru, Dos Doğru…

Görsen nasıl kıymetlenecek düzenin sabret demiyor mu sana Ya Rab
Gönül olmaya görsün harap hemen asi gelir ama

Görsen nasıl kıymetlenecek düzenin sabret demiyor mu sana Ya Rab

Gönül olmaya görsün harap kalamaz süt gibi ak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)