9 Mayıs 2014 Cuma

Mac Satin Lipstick (Paramount)



Bugünkü konuğumuzu canım kadar çok sevdiğim dostumun verdiği defterin fonunda ağırlamak istedim.Kendisinin blog açma gibi bir düşüncesi olduğu için şimdilik isim vermiyorum:))
Konuğumuz ise Mac Paramount! Acı kahve bir rujum olsun istiyordum,özellikle havalar soğuk olduğu zaman fazla vaktim yoksa standart yaptığım makyajda bunun çok eksikliğini hissetmiştim,Golden Rose 236'dan daha koyusuna ihtiyacım vardı ki Paramount imdadıma yetişti! Mercek altına alalım kendisini.



 
     Bu ruju daha önce Türk bloggerlardan yazanı bulamadım,şöyle bir baktım da.Bu rengi gözünüzden nasıl kaçırırsınız a dostlar?İnanamıyorum!:(



 
     Mac'in en kalıcı serisi Matte,sonra Satin.İki seri de isimlerinin haklarını veriyor dokularıyla.



 
     Köküne kadar kahverengi.Bilmem ne alt tonlu falan değil,köküne kadar kahverengi işte.Hatta ben kendimi kaybedip daha da koyusunu aramıştım ama iyi ki öyle bir şey yapmamışım,çünkü kullanamazmışım zaten.Bu tam istediğim görüntüyü verdi bana.



 
     Tepedenmoda yapamıyorum bari tepedenmac olsun:))



 
     İçerik meraklılarının serbest kürsüsü:) Talk ve paraben göremedim ama onun yerine başka şeyler var zannediyorum.



 
     Ruju merak edip eline alan arkadaşlarım rengini not alırken alttaki A63'ü renk kodu sanıyorlar ama değil.Yaşadığım için uyarayım dedim.Mac ile tanışmadan önce ben de öyle sanıyordum.Daha doğrusu kozmetik ile bu kadar yakından tanışmadan.İnternette arama yapacaksanız ya da satın alacaksanız Paramount olarak aramanız gerekir.Bilginize.




İki kat geçtim ki tam rengini görün istedim.Tek katta da farklı bir renk vermiyor ama bir tık daha hafif oluyor.Bu rengi her gün aynı koyulukta kullanmayacaksanız fırça yardımıyla dudağınıza sürerseniz hem daha kalıcı,hem de daha ince yapılı ve hafif bir renk elde edersiniz.Ben genelde önce fırçayla güzelce yediriyorum,sağlam bir zemin hazırlıyorum,sonra ruju klasik usül sürüyorum,sonra tekrar fırça falan filan:)) Ama tabii bunları detay çalışmak isterseniz diye söylüyorum.Tamamen sizin zamanınıza ve zevkinize kalmış.Koyu olmasına rağmen sürüp çıkmaya da hazır bir ruj.

Kalıcılığından ise umudum yoktu fakat beni şaşırtıyor.Dudak kalemi ile çok çok daha fazla.Yemekten sonra bile silinmediğine tanık oldum.Tamamı durmuyordu ama tamamen de silinmiş değildi.

      Sevgili Palatosun ile bu kareyi sevgili Kardelen'in etkinliğinde çekmiştik.Dudağımda bu ruj vardı ama fırçayla tek kat geçmiştim dudak kalemiyle birlikte.Yemekten sonra kalan görüntü bu şekildeydi,varın siz düşünün:)Matte serilerden çok farklı değil ama aynı da diyemem.1 saate yakın kalıcılık farkları var.Ama iki serinin de performansı gerçekten iyi."2 saatte silinen ruja 50 lira veremem" diyordum ki bu iki seri bu önyargımı yıktı.Geri kalan seriler için aynı şeyleri çok söyleyemem ama bu iki seriden çok memnun kaldım.

     Günlük makyajda fırçayla tek kat sürüp kullanabilirsiniz,gece devam edecekseniz de klasik usül sürüp koyu kahve bir ruj elde edebilirsiniz.Şehrinizde var ise Mac mağazalarından,yok ise maccosmetics.com.tr sitesinden ücretsiz kargo seçeneği 52 TL'ye satın alabilirsiniz.


Ve hafta sonu & yaz için şefin önerisi!:)



      Bombastik bir hafta sonu ve yaz geçirmeniz için havaların ısınmaya başladığı şu günlerde sizler için bombastik bir şarkı bırakıyorum.BeeGee ( Birol Giray ) ft. Sagopa Kajmer yaza damgasını vuracak alışılmış tarzının dışında bambaşka bir parça ile karşınızda! Vokaller ve scratchler tamamen Sagopa Kajmer imzalı.Üstteki görsele tıklayarak şarkıyı Ttnet üzerinden dinleyebilirsiniz.Yerinizde durabilirseniz "yuh"unuz benden:))

     Bombastik hafta sonları!<3




8 yorum:

  1. Çok beğendim rengini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum teşekkür ederimm çok:)

      Sil
  2. Ben bu tonları kendime hiç yakıştırmasam da sende çok hoş durmuş güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu halini bilemem ama fırçayla sürülen tek kat renginin herkese yakışacağını düşünüyorum hele ki açık tende daha da belli eder kendini bana kalırsa;) çok teşekkür ederim ayrıca:)

      Sil
  3. ben de bordo çok severim, hiç kahve düşünmemiştim, ama hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Kahbe ruj mu! Bence cesaret işi.Ama sana inanılmaz yakışmış canım bayıldım.Ben bile almayı düşünebilirim:)
    Bana da beklerim http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)