26 Mart 2014 Çarşamba

Barbizon Etkinliği (Shoe Obsession-12.02.2014)


      Herkese merhabalaar!Bugün bir konuk ağırlamıyoruz,ben bir yere konuk olmuştum,sizi de o güne,Barbizon'un 12 Şubat'ına götürmeye geldim:))

     Bu enfes görüntüyle başlayıp iştahınızı açmak istedim!:)Göründükleri kadar lezzetlilerdi de.Lady Cook Cafe'nin ellerine sağlık!




     Barbizon,sadece bir kuaför değil.Artı olarak kocaman bir güzellik salonu da diyebiliriz.Deniz Erdoğan tarafından 2011 tarafından kurulmuş.Hatta Deniz hanım yurtdışındayken ünlü makyöz Carlos Cavalcanti'yi de ikna etmiş birlikte çalışmaya bu tarihlerde.Kendisi Oi Arte markasının da sahibi.Ankara'daysanız ve ayakkabı tutkunu iseniz üç şubesinden birine uğramanızı öneririm:)


     Girince gördüğünüz ilk manzara bu şekilde!Gayet ferah bir yer,insanın içi açılıyor! Dar mekanları sevmiyorum.2 metrelik masada 15 tane sandalye olunca hiç hoş olmuyor.

      Böyle samimi bir sohbet köşesi var.Şahsen biz beklerken evimizin salonu gibi hissettik:)

     Bu oda da yanlış hatırlamıyorsam gelinler için ayrılmış bir oda.Çok da mantıklı olmuş.Gelinlerin hazırlıkları bambaşka şekilde sürdürüldüğü için tüm müşterilerle aynı alanda bulunmamaları isabet!:)

     Bu şirinlik ise etkinliği düzenleyen sevgili Burcu a.k.a. Shoe Obsession!Kendisi moda bloggerı olduğu için tanımıyordum,adını bile duymamıştım fakat etkinlik sayesinde tanıştık,iyi ki de tanışmışım!Herkes onun gibi olamıyor ne yazık ki,lafımı esirgeyemeyeceğim..:)

      Ayrıca anlayacağınız üzere makyaj odasına geldiiiik!
    

     Kryolanlarda gözüm kaldı,itiraf ediyorum.

     Özellikle kozmetik&makyaj bloggerları olarak tahmin edebildiğiniz gibi bu odadan çıkamadık uzun süre..:) Bildiğimiz ürünler olsa bile yine de tekrar tekrar mıncıkladık!

     Nakedlarla kesiştik epey..:))


Carlos Cavaltanti,Betty Blog'a doğal tonlarda bir makyaj yaptı,biz de her hareketini izledik.



     Ve geldik bakım odasınaa!Vaktimiz olsa ojeleri tek tek deneyebilirdik bile,o potansiyeli hissettim:))
    

     Canım ya^^

     "O köşeyi de çekeyim" dediğimde hemen poz verdi,köşeden daha cazip çıktığı için koymadan edemedim..:)

     Serkan Bey saçlarımızla ilgili sorduğumuz sorulara içtenlikte cevap verdi,çok keyifli bir sohbetti.Bir kuaföre girip laf yemeden çıktığımı hatırlamadığım için manzara aynı oldu "sen o saçları nasıl yıkıyorsun yaaa" :))



     Tabii internetten birbirimizi tanıyorduk,canlı olarak daha yeni görüşebildik şükürler olsun!

      Umuyorum Kubilay yakalamıştır bu anı:))


Bir sürü kamera olunca herkes başka yere bakıyor tabii:))

     DörtDörtlükBlog-Gözde:)

     Güler yüzlü tüm çalışanlara,özellikle Deniz Hanım'a,Burcu'ya çok ama çok teşekkür ederim,şahane bir akşamdı.Kuaförünüzü eviniz gibi hissetmek istediğiniz zamanlarda,özel günlerinizde rahat rahat hazırlanmak istediğinizde mutlaka çalmanız gereken bir kapı olduğunu düşünüyorum!

Barbizon :Mutluköy Sitesi 1948.Sokak No:2 Ümitköy/Ankara (Galleria arkası)


     Kapanışı da sevgili Kubilay Sakarya'nın bugün için hazırladığı video ile yapalım..:)



2 yorum:

  1. Çok keyifl olmuş yahu :) Saçlarına diyecek söz yok cidden :)

    YanıtlaSil
  2. öyleydi vallahi:) ehehe yaaa mahçup oluyorum:))

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)