31 Ocak 2014 Cuma

Rimmel Lasting Finish by Kate Moss (03)


     Rimmel iyi ki geldin buralara bebeğim,iyi ki!Rujların ise kalbimi fena çalmış durumda,standı getirmem an meselesi.Bugünkü konuğumuz ise onlardan biri,hayli nude:)




     Bendeki 03 rengi.Rujların altına bakıp "bu renktir" diyerek sakın almayın,sakın! Hepsi o kadar farklı çıkıyor ki ağzım açık kalıyor bazen.Mutlaka açığını görün,deneyin.Yoksa tamamen şansa bırakırsınız ve hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.


     Bu rengi alıp almamakta çok kararsız kalmıştım."Zaten bu tonda çok var" diyerek bırakmak üzereydim ki kapıverdim.Elimdeki tonlardan çok çok daha açık bir renk.Tahmin ediyorum ki sizin için de öyle olur.Ciddi anlamda dudağı öldüren,gözleri ön plana çıkaran bir renk.



"Ee bu şeftali?" demeyin,hiç ilgisi yok!Çok hoş bir nude.Neden böyle çıktı anlamadım ama.Mat bitişli olmasına rağmen dudağı kurutmayanlardan.Sürümü de kolay oluyor,gayet yumuşak.Kalıcılığı ise beklediğimden yüksek çıktığı için kendisiyle gecenin sonunda mutlu ayrıldık! 7 saat boyunca bir tane bisküvi dışında bir şey yememiştim ama su içmiştim,buna rağmen makyajımı silmeden önce de dudağımdaydı."Vay be!" dedirtti.

     Soldaki karede dudağımda bu ruj var.Biraz ışık farkı olmasına rağmen ne kadar nude olduğu belli oluyordur diye tahmin ediyorum.Çok hafif,çok çıplak,çok hoş bir renk.

      Watsons indiriminden 6 TL gibi komik bir fiyata aldığımı hatırlıyorum.Sanırım bir sonraki indirimde standı indiriririm :)) Normal fiyatları da uygun,12-13 TL olması lazım.Kesinlikle kendi renginizi bulmanız yeterli denemeniz için.Bakmadan geçmeyin derim.

      Mutlu günler;)

2 yorum:

  1. Son zamlarla 14.99 oldu bu rujlar yanılmıyorsam. Dolar uçtu ne yazık ki :/ Ama indirimde yakalarsam bu renge bir göz atayım. Sana çok yakışmış, güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy bebeğim çok teşekkür ederim^^ Bir özel günde indirime girer,mutlaka bak bu seriye,bir de kırmızı kaplılarına,bayıldım ben^^

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)