1 Kasım 2013 Cuma

The Balm Instain Long-Wearing Powder Staining Blush (Pinstripe)


     Herkese yeniden merhaba!Sanırım ben sizler gibi çalışkan olup günü gününe post girebilen biri olamayacağım:/ Bir sürü yazının çekimleri tamamlanmışken yazı yazması kaldı hep.Aklımda da daha niceleri var,bakalım neler olacak.Neyse biz şimdi yapabildiğimiz işe bakalım!:)


     Beni pembe alt tonlu allıklarla yeniden barıştıran bir güzellikle karşınızdayım.Bloglarda gördüğümde dibimin düştüğü ama pembe diye uzak durduğum bir renkti.Ama şu son büyük Gratis indiriminde daha fazla dayanamayıp kapmıştım bir tane.İyi ki de kapmışım.Diğer renklerle ilgili pişmanlık yaşıyorum şu an.Ah Pinstripe!

     Merak edenler için içerik bu şekilde.Fakat ömrü ile ilgili bir ibare göremedim.O zaman bitene kadar bizimle misin Pinstripe?:)

     Şu ambalaj yetmez mi yahu?! Bu içteki mıknatıs işini de ayrıca sevdim.

     Yastıkla ciddi ciddi aynı renkler sanırım:)) Tarif edemiyorum bu rengi.Çok ama çok hoşuma gitti,çok çok çok!

     Öncesinde okumuşum iyi ki,dikkatli davrandım.Hayli pigmentli olduğu için azıcık alıp dağıtmak gerekiyor.Yoksa ortaya çıkan görüntü ile ilgili konuşmak bile istemiyorum :))

     Şu dağılımın güzelliğine bakar mısınız?! Alıp sarılıp uyuyasım geliyor <3.

     Soldaki dağıtılmamış hali,sağdaki ise iyice dağıtılmış hali.Pigmentasyon ile ilgili söze gerek kalmadı sanırım.Kalıcılık ise 10/10,asla uçmadı!Ne zaman baksam hep yanağımdaydı ve ne zaman makyajımı çıkarsam pamukta buldum kendisini.O saate kadar kaldı hiç bozulmadanTozutma gibi bir sorunla da hiç ama hiç karşılaşmadım.Olumsuz bir yanını bulamadım.27 TL hak ediyor mu?Açık konuşmak gerekirse indirimler bu kadar sık olurken hak etmiyor.Ama indirimi olmayan bir yerde satılıyor olsaydı kesinlikle sonuna kadar hak ediyor derdim.Gratis zaten çok sık indirime giriyor.O yüzden bekleyin ve kapın hemen bir tane kendinize!
    
     Mutlu haftasonları şimdiden;)

2 yorum:

  1. Ben indirimden aldım 13 TL'ye gerçekten çok pigmentli bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de öyle bir fiyata almıştım ama helal olsun dedirtti yani:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)