31 Ağustos 2013 Cumartesi

Essence XXXL Shine Lipgloss (09 Glamour to Go)


         Essence ve lipglossları ile yaşadığım aşk serisinin 4.üyesi de aramıza katılmış bulunuyor.Gerek yoğunlukları,gerek renkleri,gerek kokuları ile gönlümün sahipleridir kendileri.Kalıcılık konusunu inanılmaz performans göstermedikçe gloss yazılarında açmıyoruz biliyorsunuz:))


     XXXL Shine Lipglosslarından 08-Glamour to Go rengi kendisi.Daha önce raflarda görmemiştim,belki de denk gelmedim ama bir nude aşığı olarak kaptığım gibi kasaya gittim,düşünmedim bile.Evet parlıyor ama simleriyle değil,işte bu güzel.


     Bu glossların uçları cidden çok kullanışlı.Hafif sivri uçu sayesinde detay da çalışabiliyorum dik tutarak.Her ne kadar fazla kalmayacak olsa da detay çalışmak güzeldir:) Yuvarlak uçlar hiç kullanışlı gelmiyor bana,niyedir.Yassı kısmı sayesinde tüm dudağınız tek sürüşte tüm renge sahip olabiliyor.İnanılmaz bir yoğunluğu var,hafif bir gloss değil.


      Burdaki el mankenim yine sevgili annemdi.Sanırım net olarak anlaşılıyor yoğunluğu da.Parlasın ama simle değilcilerin seveceği bir ürün.Nemlendirmesi de yoğunluğundan dolayı şahane.Renk ile ilgili saatlerce beklentiniz olmasın ama nemlendirmeyle ilgili olsun.Rujun üstüne sürdüğünüz zaman her şey gitse bile nemi hissediyorsunuz.Bu fiyata bu performans diye düşündüren ürünlerden biridir kendisi.Hoş,birkaç aydır gözüm Armani Lip Maestrolarda likit ruj sevdam yoktu ama depreşti resmen.Ama ürün almak var mı?Yooook:) Benim yerime de bakın diyebileceğim bir üründür o da.Her neyse dağıtmayalım konumuzu.

     Velhasıl kelam;6 liraya yoğun bir gloss.Tatlı renkli,tatlı kokulu,sağlam nemlendirmeli..Ee daha ne olsun ki?:) Gratis mağazalarından rahatlıkla ulaşabilirsiniz diğer tüm renklerine.Gitmeden önce incelemek isterseniz buyrun http://www.essence.eu/tr/ueruenler/dudak/lipgloss/xxxl-shine-lipgloss.html

      Siz bu yazıyı okurken yeni yazımı sizlere sunmak için sabırsızlanıyor olacağım.Bundan sonraki yazılar için çekimlerim olmadığından dolayı ara veriyorum.Ne zaman dönebilirim bilmiyorum.Böyle yazıp yarın pat diye yazı da girebilirim,10 gün sonra da dönebilirim belli olmaz.Ama beni yalnız bırakmayın olur mu?Blog olmazsa Twitter var,mail var,Instagram var,Facebook var..Var da var yani sağ tarafta yukarda:) Kocaman sevgilerimle,kendinize iyi bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)