15 Temmuz 2013 Pazartesi

Mim: Ben Kimim?

     


     Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba!Dönüşü Burda Kozmetik Konuşulur blogunun tatlı sahibesi Mervemin mimiyle yapacağıma dair söz vermiştim.Hatta mim için de 5 seneden çok öncesine ait bir fotoğrafımı bulup yükledim:) Uzak kalmamın sebebi biraz özel bir durum.Mecburiyet değil,inziva diyelim.Evet özlemişim buraları.O zaman sabırsızlandığım şu sorulara başlayalım!

     ^^ Ben kimim?

Blogun adresinden de çıkarılabileceği üzere adım Derin.Ankara'dan nefret eden bir Ankara vatandaşıyım(o da ne demekse).Aslen Giresunluyum ama bir yandan da Çerkes,Abhaz ve Rusum :D.Bu konuyu açmak istemiyorum o kadar karışık ki ne siz sorun ne ben söyleyeyim.Tam bir kültür senteziyim yani.20'min ilk ayındayım.Başkent Üniversitesi Psikoloji öğrencisiyim ve her söyleyişimde bununla gurur duyuyorum.Sebebi ise her daim emin olduğum hocalarımdır.Okula gittiğim her gün "iyi ki" diyerek gidiyorum.Ebediyen böyle kalabilirim,şikayet etmem:)

     ^^ Blogumun adı nerden geliyor?

Blogumun adı özel bir yerden gelmiyor vallahi aslında.Twitter'da kullandığım isim derinsah idi.Bu isim Blogspot platformunda kayıtlı olduğu için derinksah oldu.Birçok kişi tarafından karıştırılıyor tabii ama işte.Blogumun başlığı olan "Biriktirdiğim Onca Yarınlık"ise Galiba isimli şarkının bir bölümü.Bir kozmetik blogu için fazla ağır bir başlık,farkındayım:)Daha iyisini bulana kadar en iyisi bu diyerek bağlayalım.Blogspot'tan kopup bağımsız bir site oluşturma gibi planlarım var uzun vadede,o zaman isim değişikliklerine gidebiliriz tabii ki:)

      ^^ Blog açmaya nasıl karar verdim?

Çok özel bir şey olmadı.Yani başıma saksı yedikten sonra açmaya karar vermedim.Benim için biraz kötü bir dönemdi o zamanlar.Boşluktan da diyebiliriz yani.Şimdi her şey yolunda ve blog hiç tahmin etmediğim yerlere geldi.Bundan çok memnunum.Umarım daha da büyürüz birlikte,güzel günlerde:)

     ^^ Neden kozmetik blogu?

Küçükken o kadar meraklıydım ki bu işlere.Küçük dediğim 5-6 yaşımdan bahsediyorum.Ama nedense hiç makyaj yapmadım.Bir aralar sadece siyah göz kalemini çok koyu şekilde kullanırdım sonra onu da bıraktım ama son birkaç yıldır hiçbir şey yapmıyordum.Geçen sene bir yaz gecesi Michelle Phan videolarından birine denk geldim.Sonra oturdum hepsini izledim ve ertesi gün "bir şeyler yapmalıyım"diyerek uyandım.Gittim malzeme aldım ve patladı gitti:) Bu kadar meraklanıp ilgileneceğimi ben de bilmiyordum ama benim için muhteşem bir uğraş haline geldi.Sonra bunları da nedense paylaşmak istedim.Hem de ürünlerle ve makyaj teknikleriyle ilgili daha çok şey öğrenmiş olurum diye.Sonuç budur:)

     ^^ Kişiliğim

İşte hiçbir zaman cevap veremediğim soru.Kendimi asla anlatamam.Başkasını sorun kitap yazayım ama beni bana sormayın.Üzgünüm,pas:) Ama şu şekilde özetlemek gerekirse ; "Ben mekansız hisleri zamansız yaşayan mahluk"

     ^^ Hoşlandıklarım

Tabii ki de alışveriş ve makyaj tahmin edebileceğiniz üzere:)Bir de kulaklığımı kulağıma takıp istediğiniz kadar yürütebilirsiniz beni.Eklemek isterim ki sevdiklerime hediye seçmeye de bayılırım,en büyük zevklerimden biri.Ama bir de hayatımın çok özel bir kısmında katıldığım konserler ve imza günleri var.O,bambaşka bir dünya.Yıllarca yazsam yine de anlatamayacağım şeyler,insanlar,ilişkiler vs.Şöyle söyleyebilirim ki o günlerde yaşadıklarımı hayatımın hiçbir köşesine değişmem,açık ve net:)

     ^^ Hoşlanmadıklarım

Hani yanınızdan ayırmadığınız öbür suratlarınız var ya,onlarla karşıma çıkıyorsunuz sonra güvenimi yerle bir ediyorsunuz ya,işte bundan nefret ediyorum.Ama sorun değil,çok takmıyorum artık açık konuşmak gerekirse.Bir de bir şey söyleniyor mesela ama en önemli yere gelince "yok o sürpriz"deniyor ya.İşte onu yapmayın,inanılmaz sabırsız biriyim.Gizliyse ya hiç söylemeyin ya da her şeyiyle anlatın.Lütfen yani:( Asıl tahammül edemediğim şey ise sahtecilik.Karşımdakinin "kendi"olmaması.İyi ya da kötü.Kendisi olsun yeter.Başkasını taklit etmesin.Sabredemem,pat pat söylerim.

     ^^ En çok sevdiğim makyaj malzemem

Farlara ve fırçalara karşı özel bir zaafım olduğunu itiraf etmeliyim.Bir de eyelinerlar.Asla doymayacağım ürünler.Bir ya da iki allığım vardır ama onlarca fara ve fırçaya rastlayabilirsiniz.Kış gelince de lip balmlarla yaşadığım doğrudur.

     ^^ Çantamda olmazsa olmazım

Yazın fix+ sıkıp çıkınca akma ile ilgili pek sorun yaşamadığım için kışın da ekstra bir makyaj malzemesi yanıma almam.Şart değil yani.Aklıma gelirse atarım bir-iki parça belki.Onun dışında çantamı cüzdansız,ipodsuz,telefonsuz ve anahtarsız göremezsiniz.Pek "ay makyajım bozuldu hemen tazelemeliyim,ay tırnağım kırıldı dışarı çıkamam"tipi değilim yani.Makyaj malzemesi almadan çıktığım çok olur.

     ^^ En son okuduğum kitap

Sagopa Kajmer-Kalp Hastası.O kitapçık koca bir dünya.Okuduğunuz birçok kitaptan fazlası.Benim en son okuduğum ve satır satır ezberlemeye başladığım,elimden düşürmediğim kitap da budur.


     Evet sorular bu kadarmış.Başlatan kim bilmiyorum ama ben Merveme teşekkür ediyorum bir kez daha.Mimlemeyi düşündüğüm herkes bu mimi zaten yapmış o yüzden kimse kalmadı.Yapmak isteyen olursa elbette çok mutlu olurum.Merak ettiğiniz başka bir şey varsa da yanıtlamak için burdayım.Kocaman sevgiler hepinize:)

10 yorum:

  1. okudugun kitap ilgimi çekti. hiç duymamıştım. denk gelirse ediniyim ben de. bi de nedendir anlamadım ama okuyup bitirince bi hüzün kaldı sanki. gerçekten derin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni çıktı.Bir albüm.Hiçkimsede bulamayacağınız çeşitlilikte bir müzik eşliğinde çok derin sözler.Ehehe yok yok hüzün olmasın yahu,ben de bazı yerlerde garip hissettim kendimi ama itiraf etmeliyim ki:)

      Sil
  2. tanıştığıma sevindim :)
    sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. "Ben mekansız hisleri zamansız yaşayan mahluk" tuttum bu sözü :)
    Senı tanımak güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söyleyen iyi düşünmüş,ben de çok benimsedim.Sevilmesine sevindim:) Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Ama ben senin o güzel kalbini severim ablacığım:)

    YanıtlaSil
  5. sagopa sevişini çok sevdim , ben de çok seviyoruum,, diğer bilgiler de işime yarıcak :)) sevgiler

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)