11 Mayıs 2013 Cumartesi

Grace Cole Glitter Fairies Tigerlily's Ice Cream Fun (Shower Bubbles & Body Lotion & Shower Flower)


     Bu Grace Cole beni bitirecek,yemin ediyorum bitirecek.Lütfen diğer ürünleri de gelsin,sitelerinde kendimi kaybettim:(


     Şişelere mi öleyim?Renklere mi öleyim?Yazılara mı öleyim?Dokularına mı öleyim?Nerelere gideyim ben,nerelere?


     Lifinize dökün,köpürtün köpürtün köpürtün ve kendinizi çilekli sakız tarlasında bulun! Bir de kalıcı ki o kokusu mis mis.


     Bu losyonu da duştan çıkmadan hemen önce boyun çevrenize sürüp çıkarsanız pamuk şeker dolu bir odada uyuyacağınız tatlı uykuyu garanti ediyorum.Bence psikologlara vereceğiniz parayla bunlardan birkaç koli alın,anında garantili destek.Psikoloji bölümü öğrencisinin bunu söylemesi şu an için uygun.Yalnız mezun olmadan bir gün önce kaldırırım bu postu,geçerliliğini yitirir ona göre :))

     Tek dezavantajları,çok minikleer:(


     İçinden bir de lif çıkıyor.Lilanın en açık ve tatlı tonu.

     Gratis'ten 8 TL gibi bir fiyata almıştım.Koklamalısınız,içinize çekmelisiniz bu kokuları mutlaka!

2 yorum:

  1. biraz küçüklermiş ama yazından ne kadar sevdiğin belli oluyor :)şişeleri çok güzel kapağı açıp yiyesim geldi :)
    Sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 100 mlcikler:( Hem de çok çok sevdim,kokuları da muhteşem.Aynen öyle yiyesi geliyor insanın,sevgiler;)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)