15 Mayıs 2013 Çarşamba

Benefit Hello Flawless Oxygen Wow! Foundation ("I'm So Money" Honey)


     Herkese selamlar!Bugün evdeydim ve boş durmak istemedim.Yapabildiğim kadar çekim yaptım ve yazabildiğim kadar yazı yazacağım.Ve ilk talihli de Benefit'le tanışmamı sağlayan ürünlerden biri olan bu ne yazık ki bana göre olmayan fondöten.Çok umutlanmıştım ama brightening yazısı zaten yıkmıştı.

     İçeriklerini merak edenler için bu şekilde.Paraben yok.Alacağımız parabeni ve daha tehlikelilerini başka yollardan zaten alıyoruz.1 yıl ömrü varmış ama bu kadarcık şey nasıl gitsin o kadar?Tam boy ürün için geçerliyse olabilir,ürün de artabilir.Tam boyu 30 ml,standart boy diyebiliriz.


     Bana yollanan rengi buydu.Tonda çok problem yaşamadım zaten uç bir ten rengim olmadığı için.Açık buğday diye tanımlayabiliriz.

     İtiraf etmeliyim ki tam boy üründen daha sevimli!:) Yalnız tam boyların da o mat kaplarına hastayım.

     Kutusundakilerden farklı bir şey yazmıyor,uyarılar işte.Yine kocaman bir avantaj:pompa!Miktarı böylece daha iyi ayarlayabiliyorsunuz.

      Diğer likitlere göre biraz daha kıvamlı.Anında akıp gitmedi.Yağ içermediği için sonuç böyle sanırım.Vaatleri de yağsız,likit bir fondötenle parlak bir ten makyajı.Kesinlikle yerine getiriyorlar!Ve tabii ki yaza inanılmaz uygun bir ürün,SPF 25 çünkü!Kış için fazla,yaz için uygun bir koruma faktörü.

     Kapatıcılığı benim için yeterli değil ama ihtiyacı olmayanlar sorun yaşamayacaktır.Kırmızılıklarından çok şikayetçi biri için yeterli bir kapatıcılığı yok.Yaz için gerçekten çok ideal bir ürün.Cildinizde de inanılmaz kusurlar yok ise çok seversiniz bunu.Doğal bir bitiriş sağlıyor,doğal bir parlaklık.Ama zaten yağlıya dönük karma bir cildim olduğu için bu görüntü benim kaçındığım bir görüntü.Zaten bu amaçla tasarlanmış bir ürün,bu yüzden başarılı!Sadece bana uygun değil ama ısrarla pudrayla beraber bitirmeye kararlıyım.

     Benefit'in cicili bicili tüm ürünlerine Sephora mağazalarından ulaşabilirsiniz.Bu ürün de yanılmıyorsam 70-80 TL gibi bir fiyatla satışa sunuluyor.Emin değilim.

     Bene-sevgiler;)

2 yorum:

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)