21 Nisan 2013 Pazar

Yves Rocher Natural Blush (20-Teint Medium Rose)


     Ve sırada da bir Nurseli Çelik isteği yazısı var.Cipcici bir allık ile.Bugün hep ten ürünlerinden gittik biliyorum ama öyle denk gelmiş sıra.Bundan sonra da fondöten var:) Sonra da iki tane makyaj yazısı var ama hemen yayınlayamayacağımı söylemiştim onları.Gerçi biri hazır sayılabilir,onu yayınlayabilirim de diğeri hiç hazır değil.O hazır olana kadar Essence Sun Club eyelinerı anlatırım yüksek ihtimal.Ve sonrasını belirlemek için de tıkkıdı tık tık lütfen,merak ettiklerinizi söyleyin ki sıraya koyup yazabileyim:)

     Gelelim allıkların şahına!Bir miktar takipte olanlar fazla allık sevmediğimi,araştırmadığımı,kullanmadığımı hatta pek ilgilenmediğimi bilir.Fiyatından dolayı hep uzak durduğum ama deli gibi merak ettiğim allıklardı.Ne mutlu ki sevgili Mor Menekşe'nin blog satışından çok uygun bir fiyata alabildim.Bunu görünce öbüründe aklım kalmadı desem yalan olur.

     1 yılda dibini görmezseniz iyi.7 grama 1 yıl,14 grama 2 yıl.Doğru orantılı tamam ama zaten pigmentasyonu normale göre zayıf olan bir ürünü 7 gram yapıp 1 yıl dersen nasıl olacak o iş?

      Rengini hala tanımlayabilmiş değilim.Pembe parıltıları olan kahve mi demeliyim bilmiyorum.Hayır o da değil yahu.Şu tonda bir allık bile diyemiyorum.Öyle güzel bir renk ki.Sim de yok içinde,mis.Aaa bir de söylemeden geçilirse ayıp olur,bir kokusu var ki muhteşem!Ben hiçbir ten ürününde böylesine doğal böylesine hoş bir koku duymadım.O kadar etkileyici ve sade ki.

     Renginin en çok belli olduğu kare bu sanırım ama burdaki de haddinden fazla pembe görünmüş.Nasıl tarif edilir bilmiyorum cidden.

     "Aa pigmentasyonu ne kadar zayıf,seve seve bunu mu sevdin?"demeyin.Bir kere adamlar başta demiş natural blush diye.Doğal yani.Yine doğal çalışan markalara bakın,tam kırmızıyı bulamazsınız mesela.Capcanlı renkler yoktur hiç.Bu da öyle.Tam istediğim gibi aslında,gayet hafif ve inanılmaz doğal.(Şu cümleyi kaç dakikadır yazmaya çalışıyorum bilmiyorum.Sabahın 4ü ve Barnie kucağımda,zar zor tek elle anca bu hızda oluyor tabii.Halbuki bronzerı yayınladığım anda başlamıştım buna.)

     Ne kadar fotoğraf yayınlarsam yayınlayayım kendi gözünüzle görmeden yargıda bulunmamanız gereken bir allık olduğunu düşünüyorum.Çünkü bayıldım!Allık işinde tanımlanamayan renkler her zaman benim için +1dir.Evet şeftali,toprak favorim tamam ama bu tanımsız renkler de ayrıca çekici oluyor itiraf etmeliyim ki.Şu anki fiyatları yanlış bilmiyorsam 30 TL civarı.Gidin bakın deneyin derim.İnanılmaz pigmentasyon istemiyorsanız Yves Rocher mağazalarında mutlaka kendinize göre bir renk bulursunuz;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)