26 Ocak 2013 Cumartesi

The Body Shop Moisture Foundation 02 (SPF 15)


Herkese iyi akşamlar.Bu sefer bu soft fondöteni anlatacağım.Yüzünü daha aydınlık,doğal göstermek ve bunu sadece parmaklarıyla yumuşak yumuşak yapmak isteyenler için harika bir tercih olacağını düşünüyorum.




     Bu pompalar her zaman tercihim olmuştur,istenilen miktarı elde edebilmek adına.



     Sanırım çok belli oluyor nerede var nerede yok.Bilerek ışığa iyice tuttum,belli olsun diye.Yüzde asla belli olmuyor,doğal duruyor.Buğday tenler için 02 ideal oluyor.Bileğimdekini fırçayla yaydım sonra da parmaklarımla düzelttim.Süngeri denemeyin bile,içine çekiyor resmen!



     Biraz bekleyince böyle yumuşacık oluyor işte! Bu da bir arkadaşımın hediyesi ama mağazada gördüğüm kadarıyla 45 TL civarındaymış.The Body Shop mağazalarını buraya tıklayarak görebilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)