30 Ocak 2013 Çarşamba

Mim Fırtınası:)

     

     Herkese merhaba!Tam çıkmıştım ki telefonuma anlık düşen maillerde denk geldim ve çok şaşırdım Fuchsia in Fashion mailine:)Sağ olsun mimlemiş beni.Önce onun sorularına cevap verip 11 gerçeğimi yazacağım ardından da mimlemeye başlayacağım:) Edinilen bilgiyi ben de aynen aktarıyorum:

"Takipçi sayısı 200'ün altında olan bloglar için Liebster Award Ödülü altında harika bir proje geliştirilmiş.Benim anladığım kadarıyla koruma,sahip çıkma ve yaşatma derneği tarzı bir çalışma (: 

O kadar eğlenceli kuralları var ki herkesinkini okumak için sabırsızlanıyorum.Size ödül veren arkadaşınızın 11 tane mim sorusunu yanıtlıyorsunuz ve kendiniz hakkında 11 gerçeği yazıyorsunuz.Daha sonra başka arkadaşlarınızı mimleyerek onlarında devam ettirmesini istiyorsunuz.Amaç böylece bloglar arası kontak kurmak sanırım."

Kendisine tekrar çok teşekkür ediyorum,çok mutlu etti beni:)

1-Burcunuz nedir?

Tüm özelliklerine sahip olan,duygusallığı epey fazla kaçmış bir Yengecim:)
2-Öğrencilik mi yoksa iş hayatımı?

     Şu sebeplerden öğrencilik; belki de hiçbir dönemde sahip olunamayacak bir rahatlık oluyor.Hesap vermeniz gereken kişiler en fazla aileniz.Yani elbette bazı durumlarda okumak çok zor olabiliyor ama ne olursa olsun o rahatlık bir daha olmaz tahminimce.Ama şu sebeplerden de iş hayatı; düzenli bir geliriniz oluyor,hedeflediğiniz mesleğe atılmış oluyorsunuz(eğer gerçek amacınız bu ise) ve hayallerinizi bir bir gerçekleştirmeye başlıyorsunuz.
3-En sevdiğiniz renk?

Tartışmasız mor:)
4-Sizin için haftasonu ne yapmak ne yapmamak?
Haftasonu benim için;konsere gitmek,alışveriş yapmak,çizim tableti ve kulaklıklarla izole olmak,terlik ve pijamalarla cam kenarında müzik dinlemek,sevdiklerimle doyasıya birlikte olmaktır.Çoğunlukla ders çalışmamak,sorumluluk hissetmemek,belli bir saatte apar topar hazırlanmamaktır.
5-Çantamda olmazsa olmaz dediğiniz şeyler nelerdir?

Telefonlar,cüzdan,kulaklık(yedeğiyle birlikte),şal (hava soğuyabilir ya da yağmur yağabilir),parfüm,lipgloss,eyeliner.
6-Yaşadığınız şehri seviyor musunuz ya da hangi şehirde yaşamak isterdiniz?

Aslında yaşadığım şehri sevmiyordum,Ankara'da okumak istemiyordum.Ama öyle şeyler oldu ki hayalini kurduğum İstanbul'un aslında hayal kırıklığı olduğunu,Ankara'da kaldığım zaman çoğunlukla her şeyin daha kolay ve güzel olacağını anladım.
7-Kozmetik  ? Giyim kuşam ? Gezi ? Hangi haber ve yazılar dikkatinizi çeker?

Kozmetik,teknoloji ve müzik.
8-Kitap okumak mı film seyretmek mi?
Kitap okumak.Çünkü o sayfalara dokunmanın,o kokuyu solumanın,bir sonraki kelimeyi dahi merak etmenin,beğenilen cümlelerin altını çizmenin bir tarifi yok.Film seyretmek.Çünkü kitaptan daha kısa sürede sesli ve görüntülü şekilde belli bir olayı algılayabiliyorsunuz.Yaptığım testlere göre görsel zekası öne çıkan biriymişim.Bu yüzden bir şeyi görselleştirmek benim için daha önemlidir,daha çok kalır aklımda.

9-Günlük hayatta nasıl giyinirsiniz?

Öyle topuklular üstünde dar kotlarla,mini(!)eteklerle(mini etek demeye bin şahit ister,üstünden artan iki damla kumaşı alta koymuş gibi),taytlarla falan fikkidi fikkidi gezemem normalde de özel günlerde de.İstediği kadar özel olsun o gün.Rahat edemedikten,sağımı solumu çekiştirmekten oturamadığım sürece ne anlamı var?Günlük hayatta rahat giyinmekten ödün vermem.Düz taban ve %99 eşofman giyerim.Aynaya baktığımda sağımı solumu çekiştirmeden çıkmalıyım.
10-Almaktan asla  vazgeçmeyeceğiniz şey?

Belli başlı müzik albümleri,makyaj malzemeleri ve parfüm.
11-İnsanlarda görmek istemediğiniz huylar nelerdir?

İkiyüzlülük,narsistlik,yalancılık,samimiyetsizlik,yalakalık.
~~

Gelelim sahip olduğum 11 gerçeğe:

∞Adımla hitap edildiği zaman karşıdaki kişi için"Bana kırgın ya da kızgın mı?"diye düşünüp üzülürüm.

Kötü,güzelden çekici geliyor,güzel bir kız gibi göz kırpıyor,akıl bulanıyor,aklım almıyor.
∞ En doğru bildiğim yolu,sonuna kadar savundum.
∞ İhtimallerimi düşünürüm ve ihmallerimi yoklarım.
∞ Şu içimdeki mevsim hep kış.
∞İnsan kadar kendine güvenen bir aciz görmedim,insan kadar nankörünü bahsettiğiniz kedilerde bile görmedim.
∞Kararlarım ve kesin seçimim bütünü eşittir;hayattı.
Bana gelirsen kalbin elinde gel,kemiklerinden sıyrılıp da gel.

∞ Hayat;en yakın dostumdur,hep yanımda yürür.Bir gün beni terk etse kemiklerim üzüntüden çürür.
∞ Karıncalar gibi temkinliyim,yazın biriktirdim.
∞Söyle dostunu bana,kim olduğunu söylememe gerek yok sana.



    İşte bu şekilde:) Bugün yarın da sorularımı hazırlayıp mim yorumlarımı atarım.Eh teşekkür ederim,bana da birkaç dakika verdiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi önemsiyorum ve merak ediyorum..:)